Elk jaar opnieuw twijfel ik of ik wel ga kijken.
Wat is dat met die vreselijke interieurs? Echt alsof je de jaren 90 inwandelt. Grenen, rieten stoelen. Lijkt eerder sbs5 en dan het arme gedeelte van steenrijk straatarm.
GTST moest meer relatable zijn voor de kijkers, misschien denkt Peter van der Vorst dat de gemiddelde Nederlander een afzichtelijk interieur heeft.
Ik stuitte op dit artikel waarin o.a. Foto’s en 365 graden beelden van de sets zijn en omg ik krijg hier echt een error van
Heel gek om te zien
Wow bizar om dit zo te zien. Het enige dat een beetje ‘echt’ lijkt, is de Koning.
Meer Videolandkijkers hier? Wtf, Ludo?
Ooh wat een heerlijke oktober promo.
Samenvatting
Demi zwanger - beetje de nieuwe rikki?
Daan en Nina uit elkaar?
Laura…? Hulpeloos? Ziek ?
En die combi van Linda en Judith is ook een gekke
Oe nice!! Ik hoop alleen dus echt niet dat Ludo dood is hallo, voor hem kijken we toch allemaal??
Welneeeeee dat kan toch niet…
Ik ben sinds dit seizoen gestopt met gtst en ik miste het ook niet, maar nu ik jullie berichtjes lees ben ik toch wel weer een beetje nieuwsgierig.
Judith is en blijft voor mij die moeder dan Desie
Ojaaaa daar ken ik haar van! Vind haar rol nu ook niets aan en behoorlijk slecht gespeeld, ze stoot voor mij bijna Linda van de troon, die kan echt niet acteren vind ik
Inderdaad, zo slecht en totaal niet wat ze normaal voor rollen doen (Celblok H)
Voor Videoland kijkers
hadden jullie dit verwacht van Nina? Vond het zelf heel voordehands liggend hahah
Wanneer komt Ludo weer terug het is saai zonder hem
Ludo is ffkes zjwumme
overboord geslagen tijdens een ruzie met valentijn
Wat denken jullie dat er gebeurt is?
Het zou me niet verbazen als het neefje samen met Ludo in een complot zit. Ik bedoel dit is nu hoogverraad naar de fam Sanders toe en dat neefje was denk ik wel te porren voor een complotje. Aan de andere kant was het niet zo dat er weer een slechterik onderweg was?? Die blonde vrouw van vorig jaar is er dit seizoen weer bij maar haar hebben we nog niet gezien. Het kan net zo goed zijn dat ze in het geheim samen met Ludo een compleet tegen Van NoooOoten heeft gepland.
Spoiler videoland aflevering 20 oktober
Dat ongeluk van Bing & Nina Niet heel slim van Bing om haar te proberen op te tillen. Ben benieuwd hoe dat afloopt… Gaat lekker met de familie Sanders.
Ik moest echt zo hard lachen, hoe slecht was dat?
Maar even serieus, wat denken jullie van de hele ludo situation? Gaat me echt niet vertellen dat ie niet teruggkomt hoor. Ik dacht, na het zien van die seizoenstrailer, waar ludo in schitterde met baard en alles erop en eraan, dat ie dus over een paar weken/maanden wel weer terug zou komen, verward en niet meer wetend wie hij is, net als nina toen (runs in the family, right). Maar toen kwam dat beeld opeens al voorbij toen janine in die paardenstal aan het hangen was en in haar gedachten opeens ludo met die baard zag. Shit man, gtst zonder ludo is niet te doen!
En wat vinden jullie ervan dat janine nu in een soort penoza carmen rol geduwd wordt? Is janine daar het type voor, vinden jullie het overtuigend?
En OOOOH MY GODDDD kan die judith pleeeeease weg, vind dit echt geen leuke verhaallijn. Of zijn er mensen die dit echt helemaal spannond en leuk vinden?