Het GTST-topic

Het verbaasd me telkens dat zowel Janine zelf als Linda niet over Simon beginnen?
Was toch exact hetzelfde verhaal/verhaallijn?

Ik heb even de verhaallijn terug moeten lezen, ik heb hele seizoenen van gtst tussendoor gemist, maar wat vreemd ja dat ze daar niet op inhaken nu? Of het op zn minst even noemen. Misschien komt het nog?

Ja toch?!
Er waren nu al 2-3 momenten dat iemand bijv zei: hij is niet / wel dood en dat ik dacht: ja nu gaan ze daar op inhaken haha…

Ik bedoel … JANINE HAD EEN RELATIE MET HEM :sweat_smile:

Ja raar, je zou op zn minst verwachten iets als: Jezus wie maakt dit nou 2 keer in zn leven mee??
Maar ik hoop niet dat het straks 3 jaar duurt voordat ludo een keer terugkeert.

1 like

Ik heb ooit ergens gelezen dat Erik en Caroline tegelijk uit gtst willen (of snel na elkaar) maar geen idee of dat nog steeds klopt

Is er niet een of ander programma waar ludo Ehh erik aan meedoet? Misschien lastig in deze tijd wel.

Wie is de mol??:full_moon_with_face:
Zou ik wel tof vinden haha!

2 likes

Best fout om die verhaallijn van Demi en Marwan te laten spelen door een meisje van 15 en een man van 33, inclusief awkward bedscenes.

Ja, ik vind het ook vreemd :thinking:

Wow wist niet dat hij 33 was!

Er gebeurd niet veel toch? :sweat_smile:

Ik vind die Judith echt irritant. Ben wel benieuwd waar deze verhaallijn heen gaat. En ik mis Ludo

1 like

Ja ik vind haar ook bloedirritant. Hoop dat ze snel weer vertrekt :raising_hand_woman:
En ik ben echt benieuwd of Janine dr plan met ā€˜het schilderij’ (waar ik ook gek van word, kan het woord schilderij niet meer horen) gaat lukken

1 like

Ze heeft in het echt iets met haar knie / knieband gedaan geloof ik (gescheurd ?)

1 like

Ja ze lijkt een beetje een obsessie voor Linda te hebben?

@anon44064118 https://www.televizier.nl/soap/gtst-verwerkt-blessure-babette-van-veen-in-de-serie

1 like

Mijn god wat was dat met Kraaykamp jr die zich naar Laura richt met z’n ogen dicht en z’n lippen getuit hahaha wat is dit, Spangas?

3 likes

Ik ga echt goed op deze Billy&Richard verhaallijnšŸ™ƒ
& kan Judith even opdonderen. Dankjewel.

2 likes

Pff echt he wat een vreselijk mens, ook zo doorzichtig.

En kunnen we het even hebben over Stefano’s nieuwe geverfde coupe? Eww

AAaaaaaahhhhhhhh

VIDEOLAND

LUDOOOOOOOOOOOOO

9 likes

Ik kwam hier om PRECIES hetzelfde te posten!!!

Wat zou er gebeurd zijn?

1 like