Het GTST-topic

Bruiloft

Dat die bruiloft goed ging verbaasde mij ook echt. Ik dacht Daan zal wel een ongeluk veroorzaken met Rik en Shanty omdat die opeens op de motor gingen.

De rol van judith is wel echt zeikstraal

2 likes

Echt he. Hoop dat ze er snel uit gaat.

1 like

Effe in spoiler want kijk via Videoland.

Samenvatting

Pffff die verhaallijn met Ludo. Zo nep. Hij weet precies waar hij moet zoeken en wat hij nodig heeft. En dan dat pak, hoe komt ie daar dan?

Vind de verhaallijn met die zwangerschap wel leuk!

Samenvatting

Ja en zitten er geen andere mensen op die enorme boot?! Ik snap het niet helemaal

Samenvatting

Het is geen boot/schip maar een booreiland toch? Kan best zijn dat iedereen die er normaal werkt nu naar huis is.

1 like
Samenvatting

Oooh joh heb ik lekker zitten opletten haha! Ik dacht een boot

Samenvatting

Dat dacht ik eerst ook! Maar toen kreeg je een soort dronebeelden dat ie op een booreiland zit.

Ik vind die Judith zo irritant he. En Linda eigenlijk ook, dat ze volop mee gaat in alles wat Judith zegt

1 like
Samenvatting

Oke ik dacht ook een boot. Maar alsnog. Hoe komt ie aan die overall. En hoezo weet hij daar precies de weg en hoezo is zn baard zo rommelig maar toch perfect. Gewoon irritant. Net als Judith dus eigenlijk haha.
Waarom kijk ik nog :joy::joy:

Ik vraag me ook elke keer weer af waarom ik nog kijk :joy: zeker als ik aan het opsommen ben wie ik irritant vind (iedereen)

2 likes

Ik ben die Judith verhaallijn echt zo zat.

4 likes

Omgggg ik ben echt beyond exited na de aflevering van vandaag (Videoland), eeeindelijk :partying_face::partying_face:

6 likes

Ik oooook :see_no_evil:

2 likes

Ik moest zo hard huilen op het einde. Ik kan niet wachten op maandag.

1 like

Nu wil ik ook kijken, maar ik moet wachten tot vanavond 22.00 ofzo voor ik kan kijken. Duurtlang

ik ben gek op spoilers, kan iemand me vertellen of het klopt wat ik denk?

Komt Ludo terug???

2 likes

ja alleen is nog niet echt duidelijk hoe hij er aan toe is qua gezondheid

2 likes

Ik kijk soms een tijdje niet naar GTST en daarna weer wel een periode, dus ik heb iets gemist. Kan iemand mij vertellen van wie Demi zwanger is?

Van Marwan (buurtsuper)

Ik vind dat samenspel tussen aBilly & Richard zo heerlijk haha

1 like

Ludoooooo!!!

2 likes