Het GTST-topic

:heart::heart::heart::heart:

Haha helemaal bij? :grin:

1 like

Ik begin Shanti echt vervelend te vinden met haar focus op Louise.

7 likes

Wel geinig dat ze in het echt een relatie heeft met de persoon die Daan speelt.

1 like

Die Tiffy en Daan romances. Of Naja je voelt wat beginnen te borrelen haha.
Maar, in feite is Daan Jan Jaap en kan ik het mentaal niet helemaal aan als hij nu met Tiffy zou gaan als Daan. :thinking::joy:

3 likes

Ja eindelihk good old Ludo weer

1 like

Behalve dat hij zo dom doet tegen Janine en haar verkracht? Wtf was dat? Of loop ik voor met Videoland? Beschouw dit dan maar als een mega spoiler :grimacing:

2 likes

Heftig he. En dan zit je te wachten op het vervolg - hoe zal Janine reageren - en dat komt dan niet?

1 like

Dat vond ik ook zo vaag. Het volgende shot zie je ze gewoon weer soort van gezellig kletsen

Wat een heerlijke aflevering.
Arme Uccello… En dat met die tattoo was hilarisch

Huh opeens is er een hele andere belichting en manier van filmen. Of heb ik iets gemist en is dit al langer zo?

2 likes

Neee is sinds deze week (of vorige week Videoland). Meer filmisch. Went vrij snel :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik zei hier precies hetzelfde inderdaad haha.

Die blijft. Want die acteurs van John en Marleen hadden anders wel een grotere rol gehad al denk ik…

1 like

Ben die alcoholisten verhaallijn van Daan ook wel zat hoor

2 likes

Miss naar rik en shanty?

Kijken mensen hier vooruit?

ja!

Ja ik ook. Ik ga vandaag of morgen de 4 afleveringen van komende week kijken

Toch even een spoiler voor de mensen die wel via tv kijken. Ik word echt gek van het gezeik van Linda om die vakantie. Je snapt toch wel dat iemand met een normale baan niet zomaar twee maanden weg kan? En dan van die opmerkingen als ‘vind je je werk belangrijker dan mij?’
Okeeeee ik weet het dat het gespeeld is maar zulke mensen bestaan echt en dat frustreert me hahah.

1 like