Jongens die jurk van Billie?!
wat afschuwelijk! Of nee, ik vind het beslist geen lelijke jurk (mijn jurk was ook prinses achtige als deze) maar had bij haar zo compleét iets anders bedacht haha
Jongens die jurk van Billie?!
wat afschuwelijk! Of nee, ik vind het beslist geen lelijke jurk (mijn jurk was ook prinses achtige als deze) maar had bij haar zo compleét iets anders bedacht haha
Die therapeut van ludo, wat een irritant mens zeg
Ik volg het nu ook weer. Maar de verhaallijn met een depri Ludo duurt nu wel heel lang en Janine die zo obsessed is met Indra ook.
Duurt lang idd. Ben wel heel benieuwd naar de afloop van de verhaallijn met Indra haha
Iemand de aflevering op Videoland vandaag al gezien?
Ik hield het echt niet droog
Joe. same.
Wel klasse acteerwerk van al die kids (/tieners) ook.
Na jullie berichtjes hier ook zitten kijken en ook zitten janken!
@Fishing Nou inderdaad zeg! Knap gedaan.
Wat denken jullie. Gaat Demi zich bedenken wb de baby of gaat ‘ie toch naar de adoptieouders?
Ja dacht ik ook.
Welk nummer? Of mis ik iets
Oooooh, dat nummer! Insta in de gaten houden dus
Ik heb een tijdje tijdens studie figuratie shit gedaan, ook voor GTST, en ben nog altijd ingeschreven en GTST werkt zo’n… 3 mnd vooruit? En vorige week zochten ze nog altijd weer een baby Tom (paar weken ervoor ook).
Dus, of hij bij Demi komt weet ik niet, maar we gaan Tom sowieso nog een tijdje zien hahaha.
Ja niet meer , 3jr geleden.
& ook een aantal nachten bij nieuwe buren op de set gestaan hahaha, en bij een paar films
Baby E was te oud voor Tom te zijn anders had ik deze lijn even doorgetrokken natuurlijk
Oooh men ik heb net ook echt hysterisch mee gehuild. Die beelden in combinatie met dat prachtige nummer. Ben echt een softie geworden sinds het moederschap
Jongens over welke scene uit welke afl hebben jullie het???
Die van vandaag (Videoland), dus een week vooruit op de TV.
Jezus ik heb zojuist echt als een klein kind lopen janken, prachtig liedje ook van Jojo. Je gaat helemaal terug naar je eigen bevalling en het idee dat je dan je allerliefste baby moet weggeven, pfffff.
Maar wat ik me dus wel bedacht is dat er dus mensen zijn die hun iniminie pasgeboren baby van hand naar hand laten gaan in zo’n scene. Mij niet gezien haha
Meestal zijn ze wel iets ouder al (2mnd ofzo), maar moeten ze dus nog klein zijn.
Mijn reuze baby zou bijv nooit geschikt zijn voor zo iets, maar als je kindje wat kleiner is en bijv met 2800gr geboren is ofzo. En ze gebruiken echt alleen voor de beelden waarbij je het goéd ziet een baby en de rest een pop.
Edit: ik keek het met eigen baby aan de tiet en dacht echt. NEE. Als je dit kan, je kind afstaan, uit liefde voor dat kind, ben je echt… intens dapper eigenlijk…Want dat doet zoveel pijn (denk ik, ik kan het niet eens proberen te ervaren)
Ik krijg echt kriebels van die therapeut van Ludo :’)
Weet niet wat t precies is, ze praat heel… monotoon Ofzo?