Het GTST-topic

Heb het idee dat die ook weer banden heeft met Richard/Billy of misschien wel Valentijn ofzo😂

Ja ik had ook al meteen achterdocht hahaha
Ze duikt sowieso met Ludo in bed. Dat zie ik gewoon in dr ogen :joy: :rofl:

6 likes
Videoland

Die scènes met Ludo in t water, echt goed gedaan… super tof gefilmd ook :eyes::raised_hands:t3:

2 likes

Spoiler aflevering Videoland 20 mei

Samenvatting

Ben benieuwd of Rik nog met Shanti getrouwd kan blijven na dit.

Wel heel zielig voor Louise dat ze weer naar nieuwe mensen moet, maar wel goed dat Rik eerlijk was.

Ja dat arme kind, dan kijk ik naar m’n eigen peuter, en denk ik hoe die verscheurd zou zijn als die ineens zonder papa zou moeten zijn bij vreemden. Nou. En daar ga je dan weer hè

Ooooh weer weekdier vandaag :weary:

Samenvatting

Zou dat meisje wat Louise speelt familie zijn? Want ze hangt soms echt zo aan Daan haha, zo knuffelig enzo :see_no_evil:

1 like

Ik snap Rik echt niet. Toen hij met Zoë was zat er geen toekomst in omdat ze geen kind wilde. Nu is hij met Shanti en wil zij een kind en wil hij niet.

2 likes

En in real life heeft ie net een tweeling lol.

Hahahaha de Videoland GTST van vandaag.

DE DAG WAARVAN JE HOOPTE DAT DIE ZOU KOMEN: een iéts grotere rol voor Marcel :crazy_face::heart:

4 likes

Haha totaaal niet :sweat_smile:

Denk het wel, aangezien iemand hier laatst zei dat ze een baby zochten voor gtst (via castingbureau) :smile:

O ja kan ook, haha!

Ja ik kan me dat ook niet voorstellen…

& is dat eigenlijk standaard zo? Dat een baby bij adoptie eerst 3mnd naar pleegouders gaat? Klinkt hechtingstechnisch zo niet logisch :crazy_face::see_no_evil:

Wanneer is de zomer cliff en met wie zou het te maken hebben?
Ik denk met Billy en Ludo enz. Of er zou nu ineens nog een hele andere verhaallijn moeten komen?

Haha wie weet. Ze zijn al getrouwd geweest.

7 juli is de cliffhanger.

Is dat dus deze week al voor Videoland :eyes::weary:?

Maar ik dacht … maar dat die blijvende 4 dagen een compromis was met een kortere zomer stop :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Weer lekker gejankt bij de aflevering van vandaag :+1:

1 like

Ik ook. :joy:

Ik vind het echt zielig voor John en Marleen.