Ooooh weer weekdier vandaag 
Samenvatting
Zou dat meisje wat Louise speelt familie zijn? Want ze hangt soms echt zo aan Daan haha, zo knuffelig enzo 
Ooooh weer weekdier vandaag 
Zou dat meisje wat Louise speelt familie zijn? Want ze hangt soms echt zo aan Daan haha, zo knuffelig enzo 
Ik snap Rik echt niet. Toen hij met Zoë was zat er geen toekomst in omdat ze geen kind wilde. Nu is hij met Shanti en wil zij een kind en wil hij niet.
En in real life heeft ie net een tweeling lol.
Hahahaha de Videoland GTST van vandaag.
DE DAG WAARVAN JE HOOPTE DAT DIE ZOU KOMEN: een iéts grotere rol voor Marcel 

Haha totaaal niet 
Denk het wel, aangezien iemand hier laatst zei dat ze een baby zochten voor gtst (via castingbureau) 
O ja kan ook, haha!
Ja ik kan me dat ook niet voorstellen…
& is dat eigenlijk standaard zo? Dat een baby bij adoptie eerst 3mnd naar pleegouders gaat? Klinkt hechtingstechnisch zo niet logisch 

Wanneer is de zomer cliff en met wie zou het te maken hebben?
Ik denk met Billy en Ludo enz. Of er zou nu ineens nog een hele andere verhaallijn moeten komen?
Haha wie weet. Ze zijn al getrouwd geweest.
7 juli is de cliffhanger.
Is dat dus deze week al voor Videoland 
?
Maar ik dacht … maar dat die blijvende 4 dagen een compromis was met een kortere zomer stop 

Weer lekker gejankt bij de aflevering van vandaag 
Ik ook. 
Ik vind het echt zielig voor John en Marleen.
Ik ook…
Spoiler cliffhanger
Zielig voor iliyas, maar zal vast wel goed komen toch? Ze kunnen alles in het ziekenhuis van Meerdijk. Ook al hebben ze maar 1 kamer 
En zou Billy echt weggaan? Dat zou ik wel jammer vinden.
Wel goede cliff vond ik verder.
Haha zeker dat dat wel weer goedkomen!
Ik zou dat ook wel jammer vinden… ben nog niet klaar met Ludo-Billie-Richard-Janine
Ik zag net een voorstukje van het nieuwe seizoen. Echt fijn dat ik dat vanaf maandag weer kan kijken via Videoland. Ben heel benieuwd!
Oeh maandag al? Lekkerrrr 
—-
Iemand hier ook die short story van Roman gezien?