Het GTST-topic

Ik ook…

1 like

Spoiler cliffhanger

Samenvatting

Zielig voor iliyas, maar zal vast wel goed komen toch? Ze kunnen alles in het ziekenhuis van Meerdijk. Ook al hebben ze maar 1 kamer :joy:

En zou Billy echt weggaan? Dat zou ik wel jammer vinden.

Wel goede cliff vond ik verder.

Haha zeker dat dat wel weer goedkomen!

Ik zou dat ook wel jammer vinden… ben nog niet klaar met Ludo-Billie-Richard-Janine

2 likes

Ik zag net een voorstukje van het nieuwe seizoen. Echt fijn dat ik dat vanaf maandag weer kan kijken via Videoland. Ben heel benieuwd!

1 like

Oeh maandag al? Lekkerrrr :raised_hands:t3:

—-

Iemand hier ook die short story van Roman gezien?

Nee ik wil wel gaan kijken. Is het de moeite?

Ja ik vond het wel tof! Maar vooral omdat het me nu echt 103920 speculaties laat doen over wat hij gaat flikken volgend seizoen haha. Het zegt echt wel heél veel over zijn personage & verleden! En waarom hij komt

1 like

Ah leuk, dan ga ik kijken!

Staat die op videoland?

Ik denk zomaar dat hij met Shanty gaat aanpappen.

1 like

Ja!

—-
@Sproetjes haha ik zit na die short echt te bedenken wat hij in Meerdijk gaat doen. Of niet wat, maar wie, en hoe :joy:

Oh je hebt gelijk. Ik zag ergens maandag staan, maar op Videoland zelf staat 26. Jammer!

Sorry @Fishing nog eventjes langer wachten.

Ik heb die korte serie over Roman wel gezien, vond het wel leuk. Maar niet echt dat je het gezien moet hebben denk ik.

1 like

WAT? NU?

God wat een pech dat ik niet op het strand kan spelen dan nu. Zo vervelend :full_moon_with_face:

2 likes

Zo, de eerste 4 gekeken :+1: heerlijk.

1 like

Die interactie tussen Ludo & Richard, haha ik hou dr van :raised_hands:t3::joy:

spoiler

Ik ga echt helemaal stuk om dat stuk in dat depot met die twee. Met dat lijk in die vuilniszak.
“Ja wat wil je doen?! Wil je ‘m op de bijrijdersstoel zetten?!” :joy::joy:

3 likes

Haha ja ik ook idd.

1 like

Manman dat geheugenverlies van Ilias, wat een slechte verhaallijn die al zoveel te vaak is voorbijgekomen in gtst.

3 likes

Nou Roman gaat dus achterrrrrr

Saskia aan :upside_down_face:

Waarom heeft merel eigenlijk een blauw oog?

De actrice heeft dat buiten opnames om bij een korfbalwedstrijd opgelopen door een elleboogstoot. Ze hebben het bij de visagie ook elke keer blauwer gemaakt en bijgehouden omdat de scènes niet chronologisch worden opgenomen.