Het GTST-topic

Ik ben wel benieuwd; wat staat er in dat boekje? Wat heeft Ludo allemaal geflikt sinds hij Leon heeft :eyes:

Aflevering van 12/13 oktober spoiler

Samenvatting

Zou er iets gaan gebeuren tussen Marwan en Merel? Ik vind ze wel leuk samen, maar Demy vind hem overduidelijk ook nog leuk.

Ja, met Saskia :v:t2:

3 likes

Hahaha je loopt wel een beetje vooruit op de zaken.
Bij beide stellen is nog niets gebeurd.
Saskia verzet zich want getrouwd.
Merel verzet zich want Demi is verliefd op Marwan.

1 like

En Marwan is dan toch ook de vader van het neefje/nichtje (kind van Demi in ieder geval) van Merel? :joy:

Ja dus dan wordt het “oom papa” :face_with_monocle::joy:

Haha Videoland vandaag:

Samenvatting

Die kop van Janine en Ludo als Lola daar bij Richard zit :joy::raised_hands:t3:

2 likes

Lekker. Daar gaan we hoor.
Videoland

saskia & roman. Die overigens best een leuke kop heeft, vooral als ie lacht :upside_down_face:

Of Naja er gebeurd nog niks maar het hangt flink dik in de lucht :relieved:

2 likes

Als ik zo’n irritante man had als Saskia zou ik ook vreemdgaan voor het leven
Mijn God wat een simpele is dat
Snap dat het allemaal gespeeld is maar kunnen ze die personages niet een klein beetje intellect geven?

3 likes

Ja maar waar hij nou ineens vandaan komt? Suffe wending :see_no_evil:

Of Linda. Wat is dat nu voor een personage?
Heb echt het gevoel dat ik naar iemand met het syndroom van down zit te kijken. Altijd zo kinderachtig, voorbarig en nu weer echt 0 begrip voor antons erectie probleem.
JE KAN DIE PERSONAGES TOCH EEN BEETJE MENSELIJKE KARAKTEREIGENSCHAPPEN MEEGEVEN?

Ik loop een paar maanden achter, maar vind Billy en Richard zoooo saai :grimacing:

Hahahaha

1 like
videoland

Ik geloof echt geen Fuck van die roman met z’n “is mijn schuld dan neem ik ontslag” blablabla

Nou zeg, anton en linda eruit!

1 like

:scream_cat::flushed:
Sjee, weet wel dat ze niet de meest boeiende (meer) waren maar dat ligt aan de schrijvers. En een vaste basis in zo’n serie vind ik toch wel fijn …

Ze zijn er zelf niet blij mee: Babette van Veen pissig vanwege GTST-exit | Superguide

Ik vind zelf deze exit niet zo erg. Vind Linda een van de meest irritante karakters.

1 like

Vind ook niet erg inderdaad, waren totaal niet interessant.

1 like

Ze waren nu meer ondersteuning/opvulling voor andere karakters zoals vrienden van Ludo/Janine.

Ik had misschien de hoop dat een of meer van die kinderen terug zouden komen. Sjoerd bijv, of tim ofxo

1 like