Volgens mij heeft zij een vast contract dus kunnen ze haar er niet uit schrijven
Ik ben het met @Fishing eens. Linda helemaal prima dat ze er uit is maar zou heel leuk zijn om de kinderen wel terug in de serie te hebben een keer
Volgens mij heeft zij een vast contract dus kunnen ze haar er niet uit schrijven
Ik ben het met @Fishing eens. Linda helemaal prima dat ze er uit is maar zou heel leuk zijn om de kinderen wel terug in de serie te hebben een keer
Videoland:
vind de verhaallijn merel, demi Marwan echt irritant, zeg het gewoon tegen demi, duurt nu irritant lang. En ook ludo /Richard irritant dat ludo weer een plan heeft en Daan loopt te pushen
Ik vind eigenlijk alles irritant en de personages ook. Maar toch blijf ik kijken 
True hahaa
Ze hebben toch een tijd geleden GTST vernieuwd met nieuwe personages etc. omdat er veel kritiek kwam dat het de Spangas kant op ging? Was toen met dat clubje kinderen dat ging vloggen geloof ik
Wat ik niet snap, is dat ze nu weer die kant op gaan met dat personage van die dochter van borsato
Snap ook niet dat ze er niet wat twintigers/dertigers bij doen. Genoeg woonruimte in het paleis voor nieuwe huisgenoten, misschien weer eens een love interest voor Daan ofzo.
Dat vloggen van irritante kinderen was idd na 1x wel genoeg, hoeft zeker niet nog een keer
Ik snap het vooral niet omdat de doelgroep van GTST volgens mij niet jong is en dat denk ik ook niet snel gaat worden? Ik denk dat de meeste vanaf millenial leeftijd en hoger zijn en het kijken vanuit nostalgie en gewoonte. Waarom niet die doelgroep aansprekenš¤
Dat zouden ze toch ook doen? Minder spangas? Maar niet gelukt
Ik krijg altijd zonnetje in huis jaren 90 vibes van dat huis van die ouders van Steven, demi en merel.
Wat een armoe.
Komt dat door de inrichting of door hun opa? 
Janine en ludo verhaallijn ook echt irritant.
Stabby 
Borsato meid praat ook elke keer met dār kin in de lucht.
Zij is wel echt mooi opgebloeid
Wattt is dit allemaal met Roman, wat een engerd
Ja hij is wel gek hoor. Afgelopen zomer was er een (hele) korte serie over hem waar dat wat nu gebeurt op verder gaat.
Weet je nog wat er gebeurd was? En wil je dat dan (in een spoiler) vertellen? Of iemand anders?
Hij kreeg een soort van relatie met een patient en dat liep toen fout en hij ging haar stalken en heeft haar ex mishandeld. Dat is wat ik er nog van weet haha
Ja ik weet niet alles meer, maar:
in die serie woonde hij ergens waar hij een vrouw staakte. Uiteindelijk heeft hij haar ex (?) Vermoord en is hij naar Meerdijk gekomen. Hij had die man vermoord met die golfclub waar de politie nu met die foto van komt
^ hier staat ook een videoland spoiler in. Ik kijk een week vooruit
Ugh ja, vreselijk inderdaad.
Waar ik dan wel heel enthousiast van word is het eindshot. Janine gaat zich tegen Ludo keren? Wowsa.