Het GTST-topic

Is Lana misschien nog te jong? Ik bedoel in het echt. Pas vanaf een bepaalde leeftijd mag je hoofd steeds op televisie zijn geloof ik, het kan dus best zijn dat ze volgens de wet niet in de leader mag. Of praat ik onzin?

Ja maar die vent van Aysen is toch Jan-jaap/Jeroen van nieuwe tijden?! Waarom heet ie nu ineens Daan? Zo kut. Ik haat hem in nieuwe tijden.

Ja volgens mij heb je tot je 15/16e ofzo een bepaald aantal minuten dat je per periode op tv mag zijn ivm leerplicht ect. Misschien tellen minuten in een trailer ook mee dan haha

1 like

Ja zelfde acteur en hij speelt nu een ander personage in GTST dus het is niet weer een alterego zoals Jeroen van Jan-Jaap was. Vet raar want alle andere personages uit Nieuwe Tijden overlappen wel gewoon (zoals Tiffy, Sil en Amy). Gelukkig is ie wel een beetje lekker.

Huh echt! Wtf wat een domme actie. Konden ze daar nou echtttt geen andere acteur voor vinden :roll_eyes:.

Misschien hebben ze juist een rol voor hem geschreven in plaats van hem gecast omdat ze potentie in hem zien? En Nieuwe Tijden werd ook slecht bekeken dus denk niet dat veel GTST-kijkers het doorhebben, zeker aangezien hij er pas in het derde seizoen in kwam.

1 like

IS HET VANAVOND DAN EINDELIJK ZO VER?!?!?!?!

JA DE TIJD VAN ONBEZORGDHEID IS VOORBIJ!!!

4 likes

Jaa weer begonnen! Jammer van de tijdsprong, minder spannend vind ik.

Echt teleurstellendā€¦ ook al die nieuwe jongens/mannen

Ik vond het totaal niet spannend deze aflevering. Vond de cliffhanger met Nina dan nog wel een beetje spannend, maar dit vervolg is echt een anti climax

Wat een heerlijke vent (die bij Nina)

2 likes

Huh Rik zei dat hij zijn benen en armen niet voelt maar vervolgens brengt hij zijn hand naar zijn hoofd??

6 likes

Dit ja :joy:

Ja snapte ik ook niet hahahah. Lachen wel hoor al die vage dingen

Jee met die 2 maanden tijdsprong hebben ze toch alle spanning eruitgehaald?
En zo missen we ook alle ontwikkeling van een personage, bijvoorbeeld hoe Aysen met dat hele huwelijksdebacle omging, nu zien we haar alleen maar (weer) in bed hoppen met mensen, en haar baan proberen terug te krijgenā€¦ als in, same old same old.
Ook de zorgen van de familie Sanders om Nina, of die van Zoe om Rikā€¦ het achteraf horen heeft toch helemaal niet dezelfde impact?

Ook wel toevallig dat Nina bij een vloeiend Nederlands sprekende Spaanse man terechtkomt, he? :wink:

2 likes

Ja ik hoop dat we de dingen die in de tussentijd zijn gebeurd ook nog te zien krijgen

Heeft Nina geheugenverlies?

Ja lijkt me wel tochhh?
Sowieso zijn ze ineens helemaal in to tijdssprongen. Vet vaak ook dat je een aflevering ziet waarvan je eerst het einde ziet, en dan ā€œeerder die daggggg badum-tssssā€

2 likes

Nina: Ze lieten zien dat ze zich herinnerde hoe ze uit de auto kwam, dus misschien niet. Of ze herinnerde zich dat op dat momentā€¦ het is niet helemaal duidelijk.

Ze hebben al verschillende flashbacks laten zien (Nina) of ze laten mensen over de periode praten (Zoe en Sjors over Rik)ā€¦ en inderdaad die terugsprong van ā€œeerder vandaagā€ begonnen ze vanavond ook al meeā€¦ Vind ik ook al niet heel spannend. (alleen als de situatie heel maf is en je echt denkt van ā€˜he, maar hoe dan?ā€™)ā€¦ Maar jaā€¦