Ik denk dus dat Ludo al lang weet dat Stefano en Nina er achter zitten en het spel nog even meespeelt
Hahaha hardop gelachen, je ziet hem ook nooit anders dan mega serieuze man dus echt geinig dit
Dat hoop ik haha
videoland
Die Jesse, is verpleger right, dus die is zeker 17+4=21. Minimaal. Was Demi vorig jaar niet nog 14 ofzo?
Nola was vorig jaar nog 6. Zo snel kan het gaan
Haha ja true. Maar die is ook op alle vlakken verouderd, die is nu in de eerste enz.
Demi zit (toch?) nog niet eens in de examen jaar haha dacht ik
Jawel want ze is toch bezig met een vervolgopleiding etc? Tom is ook 2 of 3 nu toch
Oh ik dacht dat Steef nu examen ging doen en naar die game school wilde en demi is jonger dan Steef dus zo had ik geredeneerd ![]()
Ze ging wel meelopen met dr moeder ja haha
Volgens mij was ze 16 toen Tom kwam en dies nu rond de twee ofzo. Nu 18?
Ik ben vooral verbaasd dat ze een in Nederland illegale situatie laten voorkomen als iets ânormaalsâ
Naja en dan nog met een minderjarige ook haha. Want ze is sowieso geen 18 in de serie volgens mij. Want ze mag nooit drinken van merollll
videoland vooruit
Wtf merel en Stefano ![]()
videoland
Als we het dan toch over leeftijden hebben⊠zij is 18-19 en hij? 40+?
Krijg er de kriebels van, ook al is het niet echt.
Ja dat dus ![]()
Voor de zekerheid in een spoiler
Ik heb het nog niet gezien maar dit is echt de meest random combinatie
? Er is in de voorgaande afleveringen toch ook niet echt een aanleiding geweest waardoor je dit kon verwachten. Ik ben benieuwd, ga zo kijken.
EDIT:
Ik word er gewoon een beetje ongemakkelijk van
Dit was idd heel ongemakkelijk, onverwachts, niet passend alles ![]()
Samenvatting
Wat is dit nou weer voor combi. Met Marwan was ook al zo apart. Whoâs next, Merel met Laura?!
Samenvatting
Zou kunnen ⊠laura heeft het ook met haar eigen zoon gedaan⊠dus âstiefâ kleindochter lijkt me dan geen probleemâŠ
Samenvatting
Idd, we hebben minder ethisch meegemaakt. Stanley zoekt ook nog iemand, ik zie opties