Het GTST-topic

Haha
Haar zoon Arnie bleek niet haar biologische zoon te zijn.
Zijn twee baby’s verwisseld door de biologische vader van Arnie.
Dus Laura bleek de moeder van Dennis te zijn en daar kwamen ze pas achter toen ze in een soort van relatie zaten…

4 likes

Vooruit kijken:

Omg, ik ga echt zo lekker op de afleveringen van deze week en vind het ook echt chill dat er best wel wat vaart achter het Ludo en Janine gedeelte zat. Echt sinds tijden dat ik helemaal hyped het weekend in ga omdat ik zin heb in maandag :joy:

7 likes

Same :sweat_smile:

1 like

Nou dit!!! Ik baal ook echt zo dat er op vrijdag geen aflevering is :weary:

1 like

Ja ik ook! Had echt verwacht dat ze dit gigantisch zouden uitmelken, maar gelukkig doen ze dat niet.

Ja same! Ik was ook bang dat Ludo en Janine leipe ruzie zouden gaan krijgen oid. Óf dat ze via het afgeluisterde telefoongesprekken iets zouden horen waardoor het “leek” alsof Nina Stefano had ontmaskerd en ook kwaad op hem was en ze er dan voor een hele tijd mee weg kwam. Maar ben echt trots op hoe ze deze verhaallijn hebben aangepakt, ook met die flashbacks.
Heb die eind scène ook gewoon 2x bekeken omdat ik hem zo goed vond

3 likes

Ohh ik heb nu echt zin om vanavond voor komende week te gaan kijken.

Maar love spoilers, dus even een vraag voor de vooruitkijkers:

komen ludo en janine ook achter de rol van nina?

Ja!

2 likes

Echt een tof einde inderdaad! Al vond ik de laatste woorden van Janine wel een beetje té geacteerd of zo. Maar love de rol van Ludo hierin. Sowieso de rol van Ludo, als die man ooit weggaat uit Meerdijk kunnen ze opdoeken haha

1 like

Hahaha ja maar I love de drama van Janine! En idd als Ludo vertrekt dan stop ik met kijken. Zal voorlopig niet, Laura is er ook nog steeds toch :smiling_face_with_tear:

2 likes

Toch ook wel weer knap dat ze acteert dat ze niet kan acteren :sweat_smile:

3 likes

Mensen zijn echt boos omdat de verhaallijnen weer steeds ongeloofwaardiger worden maar i love it!!!

2 likes

Ik heb gekeken :grimacing:

Ludo is echt de koning van meerdijk

5 likes

Hebben jullie ook die nieuwe ‘manager’ van de Rozenboom gezien? Is dat niet die presentator van dat kinderprogramma van vroeger met al die honden die als naam een cijfer hadden (:exploding_head:) hij had een soort zelf in elkaar geknutseld huisje…

1 like

Wat gaat er gebeuren dan? Mag ook in pb :grin:

1 like

Jep

2 likes

Jaaaa! Nu is nu!

4 likes

Oooh jaaa! Dat was het :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Spoiler

De Stefano en merel saga continues

Nou inderdaad, en willen ze Merel opeens neerzetten als een mega geil personage of zo? Die blikken van haar haha

3 likes