Het GTST-topic

Vooruit kijken

Die linda wordt ook met de dag vervelender zeg, jezus.
Nu gaat ze zich weer bemoeien met die bruiloft van henk en laura. Vind haar echt geen leuk karakter meer.

Nou inderdaad. Echt zo’n ongezellig gezin

3 likes

Dit is ze nooit geweest en echt de allerslechtste actrice in heel gtst

2 likes

Iemand de trailer gezien van deze maand
Omg

Merel zwanger van Stefano, ze w het niet. Zou wel cool zijn als er een abortus verhaallijn in zou komen, maar misschien is dat een beetje te heftig voor gtst

1 like

Dat is wel eerder geweest toch?

Ja? O geen idee

1 like

Ja volgens mij met Ludo en Janine toen ze een gehandicapt kindje zouden krijgen

Ja en Sjors schiet me te binnen na de verkrachting door Nick?

Serieus wat zijn Bing en Nina toch nare mensen.

Wat zitten ze nou de hele tijd moeilijk te doen over die stomme posts van nola? Je kan een comment toch ook zelf verwijderen.

1 like

Ja echt onuitstaanbaar vind ik haar… hoe ze oordeelt over merel en dingen voor haar wil bepalen.

Pfff ja ik zat gisteren ook echt ā€˜hou je bek’
Wat is dat toch met die familie dat alles met elkaar moet beslissen, bij elkaar moet blijven wonen en alles tegen elkaar verteld. Families zijn serieus echt niet zo toch?
Hoop ook dat Julian weer snel verdwijnt

Kan Julian terug naar de gevangenis pls

4 likes

En dan mag hij direct de hele familie meenemen

2 likes

Wat is dit nu weer? Het lijkt wel een grote gereformeerde pro-life commercial. Laat die meid gewoon haar arbortus plegen

Ook Demi die dan tegen die moeder zegt ā€˜kan jij nog een keer met haar praten’ ga aub je achterlijke conservatieve wereld ideeĆ«n in de zwarte kousenkerk preken aub
Sorry ik neem m’n dagelijkse aflevering gtst erg serieus :joy:

Ja dat denk ik ook. Ik zou het zo laf vinden als er nu toch een baby komt. Dat zou echt een nederlaag voor ā€˜dit vraagstuk’ zijn
(Geen idee hoe ik het anders moet noemen)

1 like

Ik vind het ook echt heel kwalijk hoe die afspraak bij de abortuskliniek in het donker plaats vindt, de hele sfeer in die scĆØne is heel duister en donker neergezet. Terwijl een abortuskliniek in de basis gewoon een hele lichte, ā€˜open’ plek is waarbij zorgverleners en vrouwen openlijk met elkaar praten en geholpen worden en het gebouw ook gewoon een fijne sfeer kan hebben. Door het zo neer te zetten dat ze in het donker erheen gaat wordt de abortus onbewust in een taboe sfeer gezet (alsof je er ā€˜stiekem’/ in het donker er heen moet)

7 likes

De zomerstop is al op 1 juni dit jaar. Janken. Wat moet ik in godennaam kijken tot september. Ik ben echt te gehecht aan gtst.

2 likes

Huh, en minder dagen / dus afleveringen / en dan ook eerder stoppen why :frowning: