Het GTST-topic

Ja het is me niet helemaal duidelijk hoe, ik vermoed dat ze door het opgelopen trauma geheugenverlies heeft, maar eigenlijk is het gewoon een raar verhaal. Ik vind het desondanks wel interessant dat ze nu ogenschijnlijk een leven opbouwt in een ander land terwijl ze dus thuis een hele bups aan familie heeft.

Alleen wat ik wel ongeloofwaardig vind is dat het team van Ludo altijd IEDEREEN weet op te sporen maar nu niet in staat is om Nina te vinden in fucking Spanje??

1 like

Of wil ze niet naar Meerdijk vanwege Loes? Is ze daar bang voor. Ze weet niet dat ze dood is natuurlijk.

Zit ik rustig Brugklas te kijken zie ik Lana ineens voorbijkomen…

1 like

Waar is die eigenlijk heen? Q is er nog wel.

1 like

Sjors heeft wel een bos bloemen naar Rik gebracht “van Lana” maar meer hebben ze er niet over gezegd volgens mij.

1 like

Ik kan die zus van Janine echt niet handelen. Zij is zo’n dommig type, zo naïef, zo mieperig, ondertussen alles verkloten en dan geen verantwoordelijkheid nemen. Echt heel irritant!

Ondertussen ontwikkel ik een crush op kleinzoon Stern, want wauw, die ogen.

6 likes

Ja ik vond het leuk dat Tim Immers terug in de serie kwam, zit ie vast aan zo’n wicht :roll_eyes: Op die manier had ook hij weg mogen blijven haha.

Ik vind het trouwens in tegenstelling tot sommigen hier helemaal niet erg dat ze een stuk in de tijd vooruit zijn gegaan. Was dat gedoe rondom Jan Maas zó moe. Volgens mij speelde dat ook al gewoon sinds de vorige zomerstop? :open_mouth: Las wel dat de makers van GTST in het algemeen meer tempo in de serie willen gooien en verhaallijnen minder langdurig willen maken. Denk dus dat ze misschien wel (extra) veel kritiek hebben gehad.

2 likes

Ja klopt, maar meer tempo in de verhaallijnen wil niet zeggen ‘skip gewoon een heel stuk’?
Ik was dat gedoe rondom Jan Maes ook erg beu; alhoewel ik wel de langzame verandering van Loes als onzeker ‘girl next door’ naar sociopatische gek wel weer kon waarderen.

2 likes

Nja, ik vind het niet storend omdat ze er dus wel naar terugblikken! Nu blijf je denk ik ook geboeider kijken dan als je eerst weer die hele rompslomp na Loes dr dood met Aysen/Bing/Sanders familie etc had gezien. Ook omdat dat heel voorspelbaar was geweest en dat is. Maar dat Loes zich langzaamaan ontpopte tot psycho vond ik ook wel interessant ja.

2 likes

Ik vind deze verhaallijn met Nina best leuk :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

En nu miste Q Lana… Maar waar ze is?

@Boommm Is ook weer waar, dat die rompslomp voorspelbaar was, alhoewel ik de eerste reacties van de Sanders familie op het niet vinden van Nina best had willen zien, ipv nu achteraf (ook omdat beide acteurs zo goed zijn). Maar dan hadden we ook meer Lucas gedoe gehad, dus misschien is het idd wel beter :wink:
(sorry, maar ik vind hem zo’n aansteller de laatste tijd)

1 like

Er gebeurd ook al zo lang niks boeiends met Lukas. Houdt zijn verhaallijn niet gewoon een beetje op?

Heee Lana komt thuis zegt Q

Nou ja zo te zien krijgt ie weer een lust/liefdes lijntje. Maar dat is al zo vaak geweest…

Ik kijk vooruit maar ik vind alles zo ver gezocht :expressionless:

Wat zou er met Marieke aan de hand zijn? In de aflevering van vandaag krijgt ze een ernstiger bericht?

Het vele vergeten en ontkennen dat er wat aan de hand is deed mij denken aan dementie. Maar dat is eigenlijk niet meer dan een vrij wilde gok, concrete aanwijzingen zijn er nog niet voorbij gekomen.

Marieke

Het is inderdaad dementie. Wel toevallig dat net nu die mensen van hello goodbye zo viral gingen met dementie het bij GTST nu ook daarover gaat.

Ja, ik eigenlijk ook wel! Had ik niet verwacht haha

Zoooo stom die verhaallijn met Zoë en Daan.

4 likes