Het GTST-topic

Spoiler eventueel over iemand die serie verlaat

Marwan gaat weg en las dat Hassan Slaby al 36 is haha

Dat verbaasd mij echt iedere keer weer hahahaha. Hij is ook gewoon ouder dan Bertrie (shanti)

1 like
Samenvatting

[spoiler] Wel blij dat die abortus ā€œer op zitā€. Dat dat niet een grote beinvloedingsgame is geworden. Uiteindelijk nog best rap gegaan haha.

En eerst twijfelde ik nog of ze het misschien niet gedaan had? Maar volgens mij wel [/spoiler]

Waarom doet m’n spoiler het nie

Ja helemaal ruk dit. Het schijnt wel ā€œeen van de meest spectaculaire cliffhangers ooit te wordenā€ ben oprecht benieuwd welke kant we dan nog opschieten want in deze verhaallijnen kan ik niet echt iets spectaculairs bedenken

Ik denk zelf iets met die moeder van Jonathan en laura. Ik denk dat die moeder gaat ontsporen, omdat ze ineens zo aanwezig is.

2 likes

Ja en Laura gaat hard achteruit, heeft zij (Jette) niet ooit gezegd ook dat ze er met een knaller uit wil als ze er uit gaat?

1 like

Nou dat moet een flinke knal zijn als we er drie maanden van bij moeten komen 🫠

ƀls Laura er uit gaat is het ook best shocking toch :nerd_face::rofl:

1 like

Ik denk wel dat iig Laura dit seizoen niet overleefd. Waarschijnlijk op de trouwerij van henk en laura iets ā€˜spectaculairs’. Maar tbh zeggen ze dit elk jaar.

1 like

Het is echt letterlijk ALTIJD hetzelfde verhaallijntje. Mensen nemen iemand in huis, diegene gaat iedereen manipuleren en er is stront aan de knikker.

2 likes

Ja :rofl: maar daar hoef ik geen 3 maanden van bij te komen 🫢

1 like

Ja en dat er ALTIJD iets op een bruiloft gebeurt

Zo saai

2 likes

Ik zou nooit durven trouwen in meerdijk :joy:

3 likes
Samenvatting

Maar, maakt Ludo het nu echt goed of heeft die weer een plannetje :sweat_smile:

1 like
Samenvatting

Of heeft Stefano weer een plannetje :weary:

1 like

Ik denk dat het goed is, en Stefano binnenkort vertrekt want hij neemt de baan niet aan maar heeft iets anders op een andere plek gevonden, wel jammer want ik vind die verhaallijn nu met Merel wel leuk

2 likes

Zie net dat monica terugkomt (moeder van manu).

Hebben jullie ook het gevoel dat die abortus van merel niet door is gegaan en dat ze dus nog steeds zwanger is? Heb het idee dat ze er anders veel uitgebreider op in gaan en met gtst weet je maar nooit

Ja dat dacht ik eerst ook. Maar omdat ze wel echt pijn leek te hebben en ook bijna flauwviel etc, dacht ik dat t toch wel echt was gebeurd.
Maar je weet het nooit! Leuke cliff toch als Stefano naar t buitenland wil gaan ofzo en zij zegt ineens: WACHT :scream::scream::scream:.
Ofzo :rofl:

3 likes

Gaan we weer. Saskia is weer ā€˜te druk’ Echt Jezus hoe vaak moeten ze dat laten zien?
Meid je hebt 3 volwassen kinderen en je werkt in een bar. Hoe druk heb jij het?