Wow ze hebben niet overdreven, dit is echt een goede cliff!
Echt?! Ik vond het een MEGA domper
O haha ik vond het heel spannend, maar ik ben ook echt niks gewend op het gebied van spannende series ![]()
Ik vond het niet echt spannend, maar dat komt denk ik omdat ik de hele tijd aan het wachten was tot er wat ging gebeuren en dan gebeurde er niks haha. Ik vond het wel echt een goede twist. Goed bedacht
Oké de twist aan het einde was effe leuk. Verder een leuke aflevering maar echt niet cliff hanger waardig als je het mij vraagt.
Nee eens, er had wel meer spanning gedurende de aflevering mogen zijn. Ik ben wel benieuwd wie er sneuvelt
Ik denk Laura
Of gtst wordt opgedoekt omdat iedereen dood is
Die nieuwsgierigheid is wel cliffwaardig
[spoiler]Ik denk Stefano, dat hij er op deze manier weer uit gaat.
En dit hele gebeuren brengt Nina en Ludo weer bij elkaar sowieso.
Verder maakten Linda en Luuk ook een behoorlijke smak. Zou zijn rol ook maar tijdelijk zijn geweest dat hij er ook zo weer uit gaat?
[/spoiler]
ja dat zou ook goed kunnen! Ik denk inderdaad dat Nina en Ludo ook weer nader tot elkaar komen
Overigens zou iedereen morsdood moeten zijn met al die klappen die ze hebben gemaakt
ben benieuwd
Haha ja maar dan kunnen ze beter opdoeken
sowieso als je bedenkt hoeveel bijnadoodervaringen een gemiddeld karakter ik die serie heeft!
Ik denk die ex affaire van Henk en misschien Laura en voor de rest misschien wat mensen zwaar gewond. Heb het idee dat ze met grote rollen nu toch meer de optie open willen houden dat ze ooit nog terug kunnen komen. Kan mij daarom ook bijan niet voorstellen dat Stefano dood gaat
Welke auto ging tig keer over de kop? Dat, en stefano en merel klapte vol gas tegen een boom. Die twee lijken me namelijk niet de meest overleefbare
…
Wel creepy dat zij ineens achterin zat, maar wel voorspelbaar dat zij iets ging doen.
Ik dacht toen die bruiloft goed was verlopen, oh die staat achter de deur van een hotelkamer ofzo met een mes ![]()
… maar dit was wel origineel.
Okay… wat is er gebeurd?
Zit in cambodja en kan het niet kijken ![]()
De cliff is geweest ![]()
Ja, ik wil weten wat de cliff is
ben pas over 3 weken thuis
Die moeder van de zoon van Henk duikt op in de auto van Henk en Laura en trekt aan de handrem waardoor de auto spint en veroorzaakt zo een kettingbotsing met alle auto’s van de andere inwoners van Meerdijk
Bruiloft van Henk en Laura was leuk. Maar de moeder van Jonathan (& dus die fling van Henk van vroeger), had het heel moeilijk met alle blijheid en lijkt een beetje door te draaien. Ze gaat dan naar huis (zegt ze).
Na de bruiloft gaat iedereen naar huis, met eigen auto’s. En het is heeeel dichte mist op de bos weg.
Jonathan belt dan z’n moeder om te checken hoe het met dr is, en dan gaat hij Henk&Laura achter in de telefoon af, en blijkt die moeder daar te zitten. ![]()
En dan trekt ze aan de handrem geloof ik? Waardoor die auto van Henk en Laura slipt en alles en door de dikke mist knalt praktisch iedereen er achter erop. De een stuurt de weg af en knalt tegen een boom, de ander botst tegen auto van Henk en Laura. Weer ene knalt daar boven op en dan gaat er nog een over de kop.
Dus dikke kans dat iemand of iemanden dit niet overleven.
Volgens mij was dit het haha
Laura wilde er met een klap uit toch?
Samenvatting
Klopt ![]()
![]()
Maar aan de andere kant is dat hele Parkinson wel een mooi “maatschappelijk thema”. Daar zijn ze ook dol op bij GTST. Of ze vinden dat ze dat nu genoeg hebben laten zien…
Ben echt heel geïrriteerd dat ik nu 3 maanden lang geen gtst kan kijken bij m’n ontbijt ![]()
Best wel raar zo een lange zomerstop en niet meer naar 5x pw terwijl gtst goed scoort