Het GTST-topic

Weet je wat ik me nu ook bedenk en wat eigenlijk ook best ongeloofwaardig is: waarom rijdt iedereen zo ontzettend hard terwijl je amper een paar meter voor je uit kan kijken.

Ik snap ook niet dat inwoners van meerdijk nog naar bruiloften gaan… is iedere keer gezeik :joy: gaan altijd mensen dood… net als met midsommer murders. Ik zou niet in een regio gaan wonen waar om de haverklap een moord wordt gepleegd. Het bestaat niet ik weet het maar toch denk ik daar over na :clown_face:

1 like

Haha ja, de enige keer dat ik m’n zulke mist heb gezien reden we stapvoets met een raam open om de rand van de weg te volgen :rofl:

Zoveel vragen over deze bruiloft. Waarom waren die kinderen van Laura er niet? En Noud? En waarom slapen ze niet in de Rozenboom, en waarom gaan mensen na een bruiloft nog massaal met de auto met alcohol op achter het stuur en waaaaaarom is de cliff weer een bruiloft.

1 like
Samenvatting

[spoiler]Volgens mij was er geen drank, want er werd ook een aantal keer (heeeel maatschappelijk verantwoord hahaha, dat moet wel natuurlijk) iets gevraagd van: jij rijdt toch??
Maar idd: waar was Noud :rofl:? Op z’n minst een excuus waardoor hij er niet was haha.

Ze moeten gewoon niet meer trouwen daar :disguised_face:
[/spoiler]

2 likes

Ja en die ene gast waar Laura een kind mee heeft gekregen maar wat eigenlijk haar zoon bleek te zijn? En Sem? Ik snap t niet

1 like

Wie is Sem?

Ik denk dat ze Sil bedoelt.

1 like

Oh ja duh stom! En Dennis denk ik? Is die eigenlijk levend uit de serie gegaan?

Ze staan toch allemaal weer eens op uit de dood daar.

2 likes

Of komen ineens terug als lang verloren tweelingbroer/zus

2 likes

Ja dat kan ook nog inderdaad.
Je hebt dood dood of GTST dood. Bij die laatste komen ze op een of andere manier toch ooit wel eens terug :joy:

3 likes

Dit zou toch grappig zijn om op een rouwkaart te schrijven :joy:
Kaart van een echte gtst fan ā€˜nee dit is niet gtst dood’

2 likes

ā€˜Gertruda is vredig gestorven. In tegenstelling tot haar favoriete soap, met onverwachte wending en kans op terugkeer’.

3 likes

Dusssss wie gaat er uit :sunglasses:?

Denk stefano, en dat wordt weer de reden dat ludo en nina weer close worden denk ik.
Zie vanaf 24 aug weer vooruitkijken haha. Is toch weer snel gegaan, de tijd.

1 like

Ik hoop echt dat Julian Nina en Bing er uit gaan maar ik denk Laura aangezien dat volgens mij al was aangegeven

1 like

Wat een matige uitkomst weer, had gehoopt dat Julian dood zou gaan
En zoooo irritant dat Laura niet geloofd gaat worden

3 likes
Spoilerssss

Ik heb net aflevering 1 op staan, maar vindt sowieso dat ze mega goed er vanaf afkomen? Ze gingen vol op elkaar en tegen elkaar en boom en over de kop en weet ik het. Maar ze hebben vooral schrammen :’), je verwacht toch dat 75% wel iets breekt zeg maar toch? Of zijn auto’s zo goed beschermd…?
Maar toegegeven mijn, hormonale zwangere ik werd wel week toen Ludo en Nina elkaar in de armen vielen, ook al is dat mega voorspelbaar.

Maar Julian had er acteer technisch absoluut per direct uit gemogen…

6 likes

Ik heb het nog niet gezien maar spoiler vraag

Niemand is dus dood begrijp ik?