Het GTST-topic

Jaaaaaaaa x6263939202 :zzz::zzz::zzz::zzz:

Hahaha jaa
Het is echt te idioot voor woorden, zelfs voor GTST :joy:

2 likes

Moest wel heel hard lachen dat Zoƫ iets zei over Ricks nek die nooit meer hetzelfde zou zijn

4 likes

Ik heb het al 3 weken ongeveer niet gezien. Is het de moeite waard om alles terug te kijken?

1 like

Nee

1 like

Niet per se maar toch kijk ik altijd
Misschien de weeksamenvattingen kijken?

GTST bespreekt wel vaker actuele onderwerpen zo. Zou me ook niets verbazen als ze hiervoor een seintje hebben gekregen van de andere programmamakers.

Bedankt voor de tip. Ik heb de samenvatting gekeken en vandaag de afleveringen van maandag en dinsdag helemaal teruggekeken. Ik geloof dat ik wel aardig bij ben.

Spoiler: ik kijk via Videoland dus loop een week voor op tv

Omg, gaan ze nou serieus weer op de Noud/Nina tour? (Iove it, daar niet van maar Carlos is net uit beeldā€¦?)
Zal Carlos ook gewoon nu weg blijven? Lijkt me niet toch hij zit wel in de trailer.

Dus na een ā€˜red het bankjeā€™ krijgen we nu een ā€˜red de boom van Pietā€™ verhaal? Waar slaat dit soort kluchten op - ik doel nu op die hele verhaallijn met Lucas en Flo. En eigenlijk ook op Zoe en ā€¦ mm ben zijn naam kwijt, die hele ā€˜we doen alsof we een relatie hebben voor een erfenisā€™ verhaallijn. Kon zo uit een romannetje komen uit de jaren 80ā€¦ alleen was dat dan wel diepgaander :stuck_out_tongue:

Het lijkt er nu toch serieus op dat ik ga stoppen met GTST kijken, wooooh nooit gedacht, maar ik vind het nu echt mega saai. Dat gedoe met die duurzaamheid, rare gedoe rond Zoe, nu heeft Bing ineens een irritant zusje, Rover en Kimberley zuchhttt etc

1 like

Misschien doe ik wel meeā€¦ Alhoewel, ik wil wel weten hoe het afloopt met Marieke eigenlijk.
En erover zeuren is ook wel leuk soms :stuck_out_tongue:

Ik vind er ook geen klap aan op het moment. Maargoed er moet toch iets aanstaan terwijl ik mā€™n koffie drinken en make-up doe.

1 like

Ik ben thuis veel bezig met duurzaamheid maar dat verhaal van Lucas en Flo irriteert me echt mateloos. Sowieso zijn ze nou dan officieel een stel of wat? Dat blijft een beetje vaag al zou ik zeggen dat ze dat wel zijn

Dat verhaal van ZoĆ« en Daan begint me ook te irriteren inderdaad, hoe dom en naĆÆef kun je zijn? En hoezo wilde Aysen er eerst niks van weten en deed ze alles om hen tegen te werken, maar vergeet ze dat ze Rik gewoon kan bellen? Als Rik het weet is het sowieso einde verhaallijn. Maar nee hoor, er moet weer aan een zaak gewerkt wordenā€¦ Aysen wordt echt een uitgeblust karakter nu ze bij haar steeds terugvallen op het politiewerk

Ik snap ook niet waarom het ineens zo stroefjes verloopt tussen Noud en Kimberley. Eerst geen vuiltje aan de lucht en nu Rover terug in beeld is lijkt het einde van hun relatie voorbij. Totaal ongeloofwaardig

1 like

Het is ook niet het duurzaamheid deel van het verhaal wat me stoort, maar gewoon het over de top reageren van Lucas enzo (doet ie wel altijd, dat dan weer wel). Flo zou in theorie best leuk kunnen zijn, maar wat houdt zijn karakter in? Hij vlogt en hij houdt van duurzaamheid. En in het begin was ie veel te nieuwsgierig naar familiezaken dan je normaal bent als je iemand net kent (vermissing Nina)
Ik zou ze wel een stelletje noemen ja. Of in elk geval ā€˜datenā€™ ze.

Hmm, Rik bellen, goed punt. Vast niet in de schrijvers opgekomen, te makkelijke oplossing en ze willen graag moeilijk doen met Aysen.

Het gaat inderdaad wel plots mis tussen Noud en Kimberly, wat op zich nog wel geloofwaardig had kunnen zijn als we wat meer scenes hadden gekregen met Noud en Nina zonder geheugen, Nu niet zo. En plus dat ik de nieuwe jongen die Rover speelt echt zoā€™n andere energie vind hebben, ik vind hem totaal niet sympathiek. En geen chemie hebben met Kimberly, dus die koppeling werkt dan ook meteen niet voor mij.

Kijkende hoeveel ik te zeuren heb denk ik dat ik eens een weekje ga kijken of er nog iets is wat me wel boeit / niet irriteert, en zo niet er misschien toch maar mee kap. Wel lastig hoor, na jaren gekeken te hebben.

2 likes

Voor de vooruit kijkers

Noud & Kimberly

HOEZO is Noud er nu ineens weer van overtuigd dat Nina de liefde van zā€™n leven is?!
WAAR DE FUCK komt dat vandaan?
En waarom moet ineens iedereen verliefd zijn op Nina.
EN WAAR IS CARLOS? Was dit het alweer?
Zoveel vragen. Zoveel hoofdletters, sorry.

Ja die Carlos was tijdelijk, zag ik op instagram. Nu met die nieuwe leader kunnen ze mensen er makkelijk in en uit doen las ik.

En ik kijk niet vooruit maar kon al wel voorspellen wat er in je spoiler stond haha. Het is echt saaaai nu zeg. Kan nog 2 afleveringen kijken van afgelopen week, maar denk dat ik het maar laat zitten.

1 like

Voor de videoland vooruit kijkers:

Nina

Ik heb zoā€™n idee dat het kindje het niet gaat overleven.

Nina

Dat zou me niets verbazen, ik zie een derde kind niet voor me namelijk.

1 like
Samenvatting

Denk ik ook, en dan dat het daarna heel slecht gaat met Nina. PTSS of iets dergelijks.