Het GTST-topic

Samenvatting

Ja, en ik denk ook dat het dan slecht gaat met Amir.

vooruitkijk

Ik ga Noud wel echt missen :disappointed_relieved:
Een van de weinige personages die ik niet irritant vind

1 like
Samenvatting

Jaaaa ik ben altijd al een beetje verliefd geweest op Noudje.
Ooit als 16 jarig meisje eens een pittige droom over hem gehad en sinds dien ben ik verliefd :joy::joy:

4 likes
Spoiler week vooruit

Ik zie nu de bevalling van Nina maar wat is dit vaag??? Waar is Bing? Waar zijn haar haar ouders?? En haar andere kindjes
Hoelang lag ze er al!?

2 likes
Samenvatting

Omg jezussss die Marike, zo irritant.
Alsof wanneer je dement bent gewoon maar in het wilde weg een baby uit een couffeuse haalt.
Maar wel ook precies weten welke baby enzo.
Sjonge jonge jonge.

Ja en hoezo kon ze daar zomaar binnenlopen??

Wat doet die Jojo op Noudā€™s afscheidsfeest? Ze kent hem amper?

2 likes

Preciesā€¦ Vond het ook al zo raar dat zij zich zo bemoeide met Flo en Lucas en met Q een nepdate ging verzinnen. Ze kent al die mensen niet en hoort ineens in die vriendengroep? :thinking:

2 likes

Omg cringe, Amir die Lucas belt ā€œhet gaat goed met Raviā€¦ uhhhhh Max! Ik bedoel Max!!ā€

1 like

Jahoor, Q is ook ineens vervangen?!
ā€œVanaf nu wordt de rol van Q gespeeld doorā€¦ā€ dus helemaal voor goed blijkbaar.

1 like

Huhh ja? Wat jammer, ik vond dat die acteur van Q het wel goed deed

Hij had er zelf geen zin meer in :slightly_frowning_face:

1 like

Ik kan zo niet wennen aan die nieuwe wat Rover speelt. Vind hem ook echt heel irritant

5 likes

Ik ook niet, ik vond de vorige nog wel schattig met soms een irritant kantje, maar deze is gewoon vervelend.

Nieuwe Q nog niet gezien, ik lig een aflevering achter.

images

Ik trek haar niet

Die koppen die ze trekt pffff
:confounded:

6 likes

Ja ik vind haar zo vreselijk. Ik was echt blij toen ze de vorige keer wegging. En nu is ze weer terug. Vind haar stem ook niet prettig :frown: al kan ze daar niks aan doen natuurlijk

2 likes

Hij is gecast voor een film die wordt geregisseerd door Channing Tatum, dan snap ik wel dat hij gtst even links laat liggen.

3 likes

Wooow oke terecht haha

Toch ben ik wel benieuwd hoe mr Stern zich verhoud tot Joke Bruijs (ik ken de naam van haar personage niet)

Is toch al een beetje bekend?