Het GTST-topic

O, loop ik achter?

Kwam volgens mij afgelopen vrijdag op het einde.

1 like

Het staat al op de Wikipedia van Daan Stern
Dus als je benieuwd bent haha, ik las het op instagram

2 likes

Haaaahahaha dit verzin je toch niet?!???

1 like

Ik vind Amir juist irritant #teambing

1 like

Ik vind ze alletwee irritant.

2 likes

Ik vind met deze Q de modellenverhaallijn niet kloppen :see_no_evil: die eerdere Q was wel echt een bijzondere jongen om de zien, maar deze acteur is echt heel doorsnee en niet modelerig zegmaar.

6 likes

Wie speelt Shanti? Zo’n bekend gezicht maar heb m’n detectivespeld moeten inleveren.

Wat is die Tiffy ongelovelijk irritant zeg

Ja, dat vond ik eerst van dat zusje van Bing dat uit de lucht kwam vallen, maar haar kan ik inmiddels wel dealen.

Bertrie Wierenga heet ze geloof ik

1 like

Ja dat vond ik haar in Nieuwe Tijden ook al.

Ik heb net alles vooruitgekeken en vond/vind het wel spannend

Ja het wordt nu idd heel spannend, leuk ook wel!

1 like

hahahaha zo stom. Altijd als er een gekke affaire op komst is krijg je een emotioneel aankijk moment met elektrische gitaren op de achtergrond. Nu ook weer bij Anton

1 like

Ik heb maanden niet gevolgd en ging op een verveel avondje even wat afleveringen van deze week terugkijken maar kan iemand mij uitleggen waarom Bing zo gemeen doet tegen Amir? En waarom hij hem erin probeert te luizen?

Omdat Bing vindt dat Amir teveel met zijn zoon bezig is.

omg haha

Heb je meegekregen dat Amir de biologische vader van het kind is? Hij heeft zaad gedoneerd aan Nina en Bing.

Ja dat had ik nog gezien! Maar wel typisch Bing deze verhaallijn haha. Moet zeggen dat je normaal altijd prima weer meekijkt als je het even niet gezien hebt, maar dit keer is er wel veel gebeurd!