Het 'help ik zoek'-topic

Maat L is nu op voorraad!

2 likes

Ik heb ‘m!!!:smiling_face_with_three_hearts: Mijn eeuwige dank!

3 likes

Vinted in de gaten houden. Twee weken terug op zien staan, maar gaat super snel weg. Dus zal anders even om de zoveel dagen o.a vinted checken. Enige idee wat ik voor je heb. Ik zou dan zoeken op sissy boy huismuts. Ik heb op deze manier ook de blouse gescoord voor €7,50. Die stond er toen echt net op.

3 likes

Wie weet waar deze ketting van is?

Heb al proberen te zoeken:

1 like

Yeaaaah!! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Weet ff niet precies waar ik deze vraag kwijt moet. Ik ben op zoek naar een niet al te dure toilettas met 3 delen. Eigenlijk dus het model van onderstaande foto, maar dan met nog 2 ritsjes erbij. Zodat ik medicijnen, verzorgingsdingen en pleisters apart van elkaar kan bewaren. Iemand dit toevallig onlangs tegen gekomen? Ik zie heel veel onderstaand model of een opstaand model met 2 ritsen aan de bovenkant, maar dat is niet wat ik zoek haha

3 likes

Primark?

4 likes

Ik zag deze week een toilettas bij het babyrek van de Action. Zag er erg handig uit met alle vakjes en ritsjes. Je ziet aan de buitenkant niet dat het eigenlijk een verzorgingstas is.

Edit: ik zie nu dat hij hengels heeft, maar het is wel een kleine tas

3 likes

Inclusief verschoningsmat :joy: Maar die kan ik dit weekend wel eens gaan bekijken ja, we hebben een action in 't dorp.
Voor een Primark moet ik eerst een half uur met auto/trein dus ga ik liever alleen heen als iemand ze daar echt onlangs gezien heeft.

@pastelzwart die had ik idd gezien maar daar mis ik dus eigenlijk net een laag in haha. Wil 3 aparte delen

1 like

Ik zag laatst zulke toilettassen bij de hema

2 likes

Oh dit is eigenlijk wel een hele goede ja, dankje!! Vind 'm niet mooi maar goed t gaat me nu eigenlijk vooral om wat praktisch is hahaha.

1 like

Sorry voor mijn late reactie, ik had de melding even gemist! Maar ja, deze is perfect… helaas uitverkocht :frowning: bedankt voor het zoeken!

1 like

Ik ben op zoek naar kunst/posters in deze stijl (dit is helaas onbetaalbaar), niet in “Desenio” stijl. Iemand tips?

Ik zou sowieso kijken op Etsy naar digital download prints. Die kun je dan in jouw gewenste formaat laten afdrukken bij bijvoorbeeld de Kruidvat. Zo heb ik zelf al heel veel leuke prints gescoord.

Le Veer heeft iets wat er een beetje op lijkt. Is een variant met kralen.

1 like

Tnx ik zie het idd!
Vind juist het leuke hieraan dat het staafjes zijn/lijken en geen kraaltjes

Wel leuke kettingen!

Le Veer is echte flutkwaliteit vind ik

1 like

Was ik wederom: weet iemand waar ik een soortgelijke ketting kan vinden, maar dan iets betaalbaarder (deze is 145 ekkies) Liefst wel waterproof

2 likes

Werk aan de muur en dan op canvas en in baklijst doen, bijv deze. Ik heb niet de hele website bekeken maar zoiets al jij laat zien moet er ook wel zijn

2 likes

Misschien bij awe inspired? Ik heb nog een 45 dollar tegoedbon die je mag hebben (weet niet zeker of die 't nog doet tho) :relaxed:

7 likes