Het 'help ik zoek'-topic

Ik krijg steeds deze advertentie van YAS, maar ik kan de afgebeelde top/jurk nergens vinden, iemand die wel weet waar ik deze kan vinden? Zoeken op afbeelding levert bij mij ook niks op.

2 likes

YASATILA TOP (Coloured) | Y.A.S® is het deze? Hij is helaas wel uitverkocht op de site behalve maat XL.

Edit: je kan hem nog hier bestellen YAS - Yasatila top - MUVOGA YAS Yasatila 3/4 Top S. - Short-sleeved blouses | Boozt.com Yas 26026395 › Blouse 3/4 mouw › Rinsma Modeplein onder andere

4 likes

Jaaa dankjewel!!

3 likes

Ik zoek zo’n model jurk (deze is van de Zara van vorig jaar). Kan ‘m helaas niet vinden op vinted :sob: iemand tips waar ik zoiets kan vinden?

Ik ben op zoek naar van die ouderwetse jaren 90 Kodak fotomapjes waar je je afgedrukte foto’s in meekreeg. Heeft iemand daar een paar van liggen die ik zou mogen overnemen?

Snappen jullie wat ik bedoel haha

1 like

volgens mij is het deze, ik weet natuurlijk niet of het de juiste maat is

5 likes

Bedoel je deze?

3 likes

Hmm nee nog stapje ouderwetser haha, een soort envelop! Maar kan er online ook geen foto van vinden :sweat_smile:

2 likes

Deze?

5 likes

Ja ik denk het? Ligt een beetje aan hoe de voorkant eruit ziet haha maar dit is wel t idee idd!

1 like

Deze liggen bij de Kruidvat bij zo’n fotomaakapparaat. Je kan ze gratis meenemen!

3 likes

Ahhh ja ik ben wel echt op zoek naar een ouderwetse eigenlijk haha. Maar good to know, kan ik altijd dit als backup houden!

3 likes

Bij kringloopwinkels is er soms een bak met negatieven, die in de envelop zitten die jij bedoeld! Zou je ook nog kunnen kijken.

3 likes

Soms hebben oude fotozaken (die al heel lang bestaan) die mapjes nog.

2 likes

Iemand enig idee waar dit rechter (roze gele) jurkje van is?

1 like

Jaa dit is ‘m! Helaas zoek ik een medium. Maar ik like deze en dan hoop ik dat een groter maat makkelijker vindbaar is. Dankje!

4 likes

Ik zou het haar vragen, ze reageert altijd snel en aardig.

3 likes

Heb ik al gedaan, maar ze reageert nooit op mij… Heb haar al eens vaker wat gevraagd

3 likes

Zou jij het misschien voor mij willen vragen? Misschien dat jij dan wel een antwoord krijgt :sweat_smile: Zou 'm graag willen voor een bruiloft, maar Google me suf en vind 'm maar niet

3 likes

Hij is van Refined!

2 likes