Het 'help ik zoek'-topic

Ik zag deze week een toilettas bij het babyrek van de Action. Zag er erg handig uit met alle vakjes en ritsjes. Je ziet aan de buitenkant niet dat het eigenlijk een verzorgingstas is.

Edit: ik zie nu dat hij hengels heeft, maar het is wel een kleine tas

3 likes

Inclusief verschoningsmat :joy: Maar die kan ik dit weekend wel eens gaan bekijken ja, we hebben een action in 't dorp.
Voor een Primark moet ik eerst een half uur met auto/trein dus ga ik liever alleen heen als iemand ze daar echt onlangs gezien heeft.

@pastelzwart die had ik idd gezien maar daar mis ik dus eigenlijk net een laag in haha. Wil 3 aparte delen

1 like

Ik zag laatst zulke toilettassen bij de hema

2 likes

Oh dit is eigenlijk wel een hele goede ja, dankje!! Vind 'm niet mooi maar goed t gaat me nu eigenlijk vooral om wat praktisch is hahaha.

1 like

Sorry voor mijn late reactie, ik had de melding even gemist! Maar ja, deze is perfect… helaas uitverkocht :frowning: bedankt voor het zoeken!

1 like

Ik ben op zoek naar kunst/posters in deze stijl (dit is helaas onbetaalbaar), niet in “Desenio” stijl. Iemand tips?

Ik zou sowieso kijken op Etsy naar digital download prints. Die kun je dan in jouw gewenste formaat laten afdrukken bij bijvoorbeeld de Kruidvat. Zo heb ik zelf al heel veel leuke prints gescoord.

Le Veer heeft iets wat er een beetje op lijkt. Is een variant met kralen.

1 like

Tnx ik zie het idd!
Vind juist het leuke hieraan dat het staafjes zijn/lijken en geen kraaltjes

Wel leuke kettingen!

Le Veer is echte flutkwaliteit vind ik

1 like

Was ik wederom: weet iemand waar ik een soortgelijke ketting kan vinden, maar dan iets betaalbaarder (deze is 145 ekkies) Liefst wel waterproof

2 likes

Werk aan de muur en dan op canvas en in baklijst doen, bijv deze. Ik heb niet de hele website bekeken maar zoiets al jij laat zien moet er ook wel zijn

2 likes

Misschien bij awe inspired? Ik heb nog een 45 dollar tegoedbon die je mag hebben (weet niet zeker of die 't nog doet tho) :relaxed:

7 likes

Oprechte vraag: kan je mij uitleggen waarom dit blackface is? Ik dacht dat blackface is dat een wit persoon zich schminkt en het eigenlijk een karikatuur is van de tot slaaf gemaakte.
Is het überhaupt ooit geoorloofd om jezelf zwart te schminken, zoals in dit geval bij kunst?
En wil je graag dat ik de link verwijder?

3 likes

Ik heb meerdere prikkabels van Prikkabelled. Ik weet niet of ze ook schakelaars hebben, ik heb ze zelf op een timer aangesloten. Maar dit zijn super degelijke, waterdichte die ook door horeca en festivals worden gebruikt.

2 likes

Iemand een tip voor een goedkopere variant van deze Toms? Dus met net zo’n voetbed en voor smallere voeten (tenminste, ik heb altijd het gevoel dat Toms vrij smal valt). Ik kan het mezelf niet echt toestaan om 60euro uit te geven aan slippers :sweat_smile:

2 likes

Ik ben op zoek naar deze broek die ik op Pinterest zag:

Ik heb wel een vergelijkbare broek gezien op Everlane (deze), maar die is helaas uitverkocht in mijn maat. Ook nog niet tegengekomen op Vinted.

Iemand tips waar te kijken? Ik vind het belangrijk dat er een normale rits, knoop en riemlussen op zitten. De lengte + omgeslagen onderkant van deze broek vind ik ook heel mooi. En dit lijkt geen denim, maar een wat ‘zachter’ stofje. Die op Everlane was van 97% katoen en dat leek mij perfect.

2 likes

Ik zou ze gewoon kopen. Als je omrekent naar cost per wear moet je investeren in slippers en sloffen volgens mij.
Die dingen draag je zó vaak. Wel fijn als ze dan comfortabel en goede kwaliteit zijn. En deze zijn ook nog eens leuk en staan overal bij. Ik kan niet in je portomonee kijken maar ze zijn ook weer geen 600 euro wat echt gek duur is.

3 likes

voor de gastenkamer zijn wij op zoek naar een bed van 180cm in antraciet / donkergrijs, liefst op poten met een hoofdeinde niet hoger dan 100 cm (schuine wand)
heb al westwing, ikea, made en la redoute gecheckt…

Wehkamp, bv

3 likes