Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb deze in middel en klein, misschien is het wat voor je… de middel is best wel groot en er bestaat nog een grotere Iittala collective tools

2 likes

Ik heb zoiets soortgelijks gezien, maar dacht toen met lange mouwen, en dat was van Another label

Had die heel lang bij mijn Vinted Favoriete staan, alleen heb ik dat laatst allemaal verwijderd dus kan het helaas niet checken.

4 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar! Het deed mij wel een beetje denken aan een truitje van de only maar heb hem helaas niet gevonden.

1 like

Zit nu even na te denken en ik had 2 soortgelijke shirt/trui opgeslagen in favoriete van Vinted (zelfde soort print). Eén was met lange mouwen en dat was dus Another Label. Maar nu ik erover nadenk had ik er ook één opgeslagen met korte mouwen en dat zou best only kunnen zijn. Het is elkgeval van een oudere collectie

2 likes

Ik zoek dit shirt van Hema in maat S. Bij hema is ie niet meer verkrijgbaar en op marktplaats/ vinted kan ik 'm ook niet vinden. Mocht iemand het shirt hebben liggen en willen verkopen dan hoor ik het graag!

1 like

Waar kan ik lekkere lange badjassen van handdoekstof kopen? Dus geen fleece of andere fluffy materialen.

Ik heb er eentje van Rituals, vind die heel fijn. Met mijn korte benen is hij voor mij lang genoeg, maar weet natuurlijk niet wat je zoekt.

4 likes

Als iemand een kaartje voor Bicep in 013 (op 29 oktober) over heeft of iemand kent of whatever, pleaasse denk aan mij. Ik was net te laat met kaartjes kopen en nu ben ik de enige die nog geen kaartje heeft en op ticketswap is het een melding - meteen klikken - keer knipperen en weg :sob:

Ik heb er 1 van de Bijenkorf

2 likes

Hema, gaan superlang mee! Zie op de site alleen fleece staan, maar tijd terug in de winkel gewoon die gekocht waar jij om vraagt.

2 likes

Ik zoek naar een hanglamp die hier op het forum heel populair was. Leek op een bloem/dennenappel op zijn kop. Weet iemand welke ik bedoel?

IKEA PS 2014 Pendant lamp, white, copper-colour, 35 cm - IKEA deze misschien?

2 likes

Ik denk dat je de Umage Silvia lamp bedoeld?

2 likes

Yes dat is m dankjewel!

4 likes

Ik heb hem zelf ook dus wist precies wat je bedoelde haha!

1 like

Ik zoek zo’n pot maar dan zonder tekst. Ik kan die helaas nergens vinden. Is het mogelijk om de tekst van een pot af te krijgen? Weet dat je teksten op glas bijvoorbeeld kan wegkrabben of andere trucjes hebt.

1 like

Ik heb geen idee of je de letters eraf kunt krijgen. Heb je gezocht met Google lens?
Ik heb wel iets soortgelijks gevonden, maar niet exact:

2 likes

Ja die had ik ook gevonden maar dat is echt een mini pot helaas.

1 like

Haha oh ik zie het, die gaat sowieso omvallen

Heb ook zoveel van die pollepels dat het er ook niet gaat inpassen :rofl:

1 like