Het 'help ik zoek'-topic

Ik zat zelf ook al even te kijken: ik denk van wel??

2 likes

Deze blouse is het denk ik, andere kraag dan de jurk!

2 likes

Ik wilde deze groene grote ringen maar ze zijn niet meer verkrijgbaar helaas, weet iemand waar ze zoiets hebben of op welke termen ik kan zoeken?

1 like

Acrylic hoop of resin hoop earring. Weet zeker dat zulke op ali staan voor ~€0,85

1 like

Ik zoek deze al een tijdje. Helaas zijn ze uitverkocht en ik heb het idee dat het niet terug komt.

Marktplaats en vinted hou ik al goed in de gaten. Degene die daarop staan hebben vaak redelijk wat gebruikerssporen.
Het bandje is wel los te koop maar het gaat me specifiek om dit klokje in het rosé goud met datum aanduiding.

1 like

Ik zoek leuke sandalen voor brede voeten! Liefst met een beetje chunky met een dikke zool, zwart en onder 50 euro.

Zie nu dat een paar dagen geleden de beige Uniqlo tas weer op voorraad was maar nu natuurlijk niet meer… iemand die hem bestelt heeft maar toch niet wil? Of die in de buurt woont van een winkel en hem op kan sturen?
Neem hem graag over!

Deze heb je vast allemaal al gezien?

3 likes

Ik krijg de link niet geplakt? Maar byhinke heeft backpack nelis en nog andere formaten

2 likes

Sorry ik had helemaal over het schoudertasdeel heen gelezen :frowning:

Deze is wel zowel schouder- als rugtas maar weer geen leer of echt netjes :frowning: Fjallraven Shopper High Coast Totepack 15 Inch Black (550) | The Little Green Bag

Misschien deze van ByHinke, Nellie – By Hinke.

Je kan veel zelf samenstellen hierbij, ook bijvoorbeeld of je zilver of brons hardware wil.

1 like

@Taksi zag dat er weer van die beige tassen online staan! Wel maar drie stuks, dus ik hoop dat je dit op tijd leest

EDIT: Laat maar, al weg :smiling_face_with_tear:

1 like

Toevallig een paar uur eerder kunnen bestellen :raising_hand_woman:t2:! En na geen bevestigingsmail toch een mail gehad dat hij verzonden is en komt waarschijnlijk morgen binnen :smile:

3 likes

rond de 50: heb je de london vive sandalen van timberland gezien? je hebt 2 varianten

3 likes

Ik had sneakers gekocht via Stockx. Die komen helaas niet door het verificatie proces heen. Hoe weet je, als je verder gaat bieden op zelfde soort sneakers, dat je niet opnieuw met diezelfde verkoper te maken hebt?

2 likes

Ik zoek een winterjas die je een jaar of 2-3 geleden regelmatig zag op straat. Het is een doorgestikt, langer model (knielengte denk ik) met bovenaan groen/khaki en daaronder 2 grote colourblocking vlakken in lila en oranje.

Ik heb geen idee welk merk het is en na een uur lang zoeken op Vinted geef ik het op.

Tnx snap ik dat ze het per paar checken maar van deze schoen /maat was er maar 1 beschikbaar. En direct na afwijzing kreeg ik een mail van “wil je opnieuw een bod uitbrengen op deze schoenen?” Wat gek is, want deze was toch net afgewezen en er is geen paar meer (of dat moet in die ene seconde toevallig wel geplaatst zijn).

Overigens valt het met die legit check mee; als ik al die klachten moet geloven. “Echte” sneakers worden afgewezen terwijl neppe de test doorstaan. Ze checken alleen op geur (?) en doos en dat tientallen per uur. Geen idee of dit klopt

Weet iemand misschien waar Laura’s zonnebril van is?

https://www.instagram.com/p/CciVpynsYtv/?igshid=MDJmNzVkMjY=

1 like

Zou het haar even vragen in de reacties, ze reageert normaal gesproken altijd wel.

3 likes

Ik ga binnenkort naar een bruiloft, maar op de een of andere manier kan ik nergens een jurk vinden die ik leuk vind. Waar kijken jullie voor jurken voor dat soort gelegenheden? (de standaard Zalando etc ben ik al afgegaan natuurlijk)

3 likes