Het 'help ik zoek'-topic

Een leren jasje, trenchcoat of niet dik gevoerde parka?

2 likes

Ik zoek dringend dit jurkje in maat M, ik ben nog heel even op vakantie (waar geen H&M is😅) dus als iemand toevallig langs een H&M komt: let me know!

Ik heb een paar reacties en ben dat even aan het verkennen maar ik houd het zeker in gedachten, dank voor het aanbod!

1 like

Ik had ooit een trenchcoat(je) (niet zo’n dikke wollen maar dus een dunnere/kleinere) van jawel, de Zeeman. Ideale tussenjas. Weet niet of ze dat nog hebben.

3 likes

Slaapmaskers die goed licht buiten houden maar niet je oren afknellen. Iemand?

1 like

Ik heb deze ooit gekocht voor een nachtvlucht en ik ben niet snel tevreden over een slaapmasker, maar deze is top (alleen ook niet zo goedkoop):

2 likes

Begrijp ik nou goed dat je dit jurkje naar je vakantieadres op wil laten sturen? Wat een onzin

Nee, ze zal wel bedoelen dat ze daardoor niet kan gaan kijken of de lokale H&M hem heeft. Dat mag ik althans toch hopen :joy:

6 likes

Ik betwijfel het, omdat het dringend is en ze nog heel even op vakantie is en het is een zomerjurkje. Maar ik hoop dat ik het verkeerd begrijp haha.

Ja zo interpreteer ik het ook, zovan, ‘ik wil graag dit jurkje en ben bang dat hij uit het assortiment is als ik terug ben dus kan iemand nu alvast voor me kijken?’

7 likes

Haha nee joh, ik bedoelde inderdaad of iemand in Nederland ‘m voor mij kon scoren aangezien het een populair item is en continu uitverkocht is, maar in de winkel zelf liggen ze nog wel hier en daar.

Maarrrr de aanhouder wint: het is net gelukt via de website!:relaxed:

9 likes

Oh excuus ik neem het terug :yum: fijn dat het is gelukt!

2 likes

Haha dan was het terecht commentaar geweest hoor🤪

3 likes

Ik ben erg op zoek naar de Nederlandstalige boeken van The Witcher serie en dan de boeken IV, V, VI en VII. Ze zijn nergens meer verkrijgbaar, ook niet tweedehands en ik wil zo graag doorlezen met de serie :pensive:. Heeft iemand ze hier toevallig liggen die ze niet meer hoeft? Ik betaal er graag voor!

Ik heb ze denk ik gevonden ben nu in de kruidvat. Heb je ze nog nodig?

1 like

Ik had ze al gezien! Wel lief dat je aan me denkt :blush:

2 likes

Hulp gezocht lieve dames!
Ik heb binnenkort een bruiloft en heb deze jurk gekocht. Nu zoek ik platte schoenen (of iets met brede lage hak, wel comfy) die wel feestelijk zijn, maar geen idee welke kleur of stijl hier mooi bij zou zijn want normaal gesproken zou ik hakken dragen bij zoiets (maar zwanger nu dus geen optie). Alle ideetjes zijn welkom!

2 likes

Ik moet denken aan Loafers van Gabor die ik laatst in de winkel zag:


Ze hebben ze ook in het zwart met gouden accenten.

3 likes

Ik heb dit soort in het zwart met goud idd maar dit zijn mijn kantoor schoenen en staat hier net te lomp bij ofzo.

1 like

Ik zou iets met kleur doen, misschien blauw of oudroze. Of een groen, alleen uitkijken dat het niet kerstbomerig wordt…

1 like