Het 'help ik zoek'-topic

@George mind=blown, je kan idd natuurlijk ook gewoon een leuk bakje gebruiken
zocht zelf iets waar je ze in kan zetten/hangen maar het is het bekijken waard

@Luzarl je huidige! ik vind dat zelf een beetje vies, dan kan hij niet goed drogen ofzo
wel lekker praktisch tho

4 likes

Ik hang hem dus op en dan droogt hij ‘staand’. Wel met zo’n vaag ali plakding maar het hangt al een jaar (in natte douche)

Deze

Er in denk ik?
Daar komt toch ook nattigheid? Of ben ik nu heel overdreven bezig misschien

1 like

Ik heb zo’n ikea kaarshoudertje dat ik ervoor gebruik, dan kan het water wat erin is gekomen er goed uit lekken. Deze:

(zijn in NL gewoon een euro duurder dan in DE!)

1 like

Zou dit passen?

Edit: kwam dit tegen

Slick&handy houder voor tandenborstelkoppen voor Oral-B of - Etsy Nederlandk_EAIaIQobChMIzLuAlseB_QIVTAKLCh3IsADDEAQYFCABEgJ-X_D_BwE_k&utm_content=go_13699944201_124955775980_530541854297_pla-303628061899_m__1054606125nlnl_432422647&utm_custom2=13699944201&gclid=EAIaIQobChMIzLuAlseB_QIVTAKLCh3IsADDEAQYFCABEgJ-X_D_BwE

Wat grappig en bedankt, ik zou nooit aan Etsy gedacht hebben
Maarrr ik heb besloten bij gebrek aan een beter idee dit na te maken:

Heb nog wat klei en verf en vernis liggen, misschien niet de friste optie maar wel cute

3 likes

Leuk idee om het zelf te maken

2 likes

Ik denk dat je op Lightinthebox dit wel kan vinden.

2 likes

eBay

Zoiets heb ik ooit eens bij Sostrene Grene gekocht, in hout!

2 likes

Oh ik heb er echt nog nooit aan gedacht om mijn tandenborsteltje eraf te halen om deze te laten drogen. Is dat een ding ja? Ik ga een poll aanmaken.

11 likes

In de wat hogere prijsklasse boven de 150 is het wel kwaliteit hoor .

2 likes

Dit is waarschijnlijk een long shot maar you never know. Ik ben op zoek naar het boek ‘bakken met beukers’ van Lot Beukers. Is recent uitverkocht geraakt en komt niet meer terug en ik zou het toch graag hebben. Iemand die deze toevallig heeft en wilt verkopen?

1 like

Ik zoek deze spiegel, alleen dan wel heel (H&M home)

2 likes

Deze is van Muji en daar passen die opzetstukjes goed in, maar andere winkels zullen vast iets soortgelijks hebben

afbeelding

5 likes

Yes, zoiets zocht ik eigenlijk maar volgens mij is Muji niet te bestellen in Nederland
Wil die winkel sowieso graag in de buurt hebben

Maar ben ze nu aan het namaken, ben benieuwd of dat wat wordt

4 likes

Ik dacht dat elke tandenborstel dit had maar wij hebben zegmaar dit; op de middelste staat dan de tandenborstel te laden en op die puntjes zet je de borstels
image

Als je dit Googlet evt met je eigen merk kan je ze vinden “tandenborstel houder voor 2 borstels”

Deze hebben wij: Oral-B Opzetborstelhouder | Ruimte voor 2 opzetborstels | NU *** 7.95
Die zat gewoon bij de tandenborstel

3 likes

Dit ken ik niet, maar wel handig zeg.

Ja dit inderdaad! Heb ik ook zo gedaan. Gewoon via de Duitse site bestellen, die verzend naar Nederland.

1 like

delen jullie dan de tandenborstel met allebei een eigen opzet?

1 like