Misschien kun je een glazen drinkfles kopen. Die zijn vaak wel hittebestendig en hebben meer inhoud dan een normaal glas.
Ik vind thee uit een thermoskan/beker ook anders smaken dan uit glas. Ik heb toen zo’n theepot gehad op mijn werk, met een normaal theeglas ernaast om in bij te schenken.
Ik wil heel graag een (donker)blauwe trui met hoge ronde hals voor het najaar, maar ik ben een ginger-blond herfst-type met lichtbruine ogen en moeilijk met blauw. Dus het moet warm blauw zijn.
Denk dat die donkerste kleur in de hoek al niet warm genoeg is.
Anyone…?!?
Qua kleur: mijn kleurenpalet is juist tegenovergesteld, ik denk dat Viking blue en Marine blue te koel zijn, die kleuren staan mij wel goed.
Die jij noemt, dat zijn juist “warme” blauwe kleuren, ik had dit blauwe kleurenpalet hierboven juist van een site gehaald waar dit bij autumn stond, haha maar even goed bedankt.
Ik slaap altijd op mijn zij maar krijg de laatste tijd nekpijn van mn kussen. Wat ik zoek is een heel stevig, heel hoog kussen met extra steun in de nek. En (long shot) bij voorkeur een kussen dat ik kan/mag uitproberen en terug mag sturen als het niks is. Wie heeft een tip?
Ik heb een kussen van silvana, zij hebben veel soorten voor verschillende slaaphoudingen. In het verleden kon je ook uitproberen, maar weet niet of dat nog zo is!
Ziet er goed uit! Zal wel 300000 euro kosten, ik ga kijken!
Ik heb dit kussen van de Jysk, speciaal voor zij slapers. Vrij stevig en ligt heel lekker
Als je een niet-standaard maat kussen hebt vouw je dan de kussenhoes gewoon dubbel oid?
Nou het kussen is iets kleiner dan een normaal formaat kussen maar niet veel kleiner. Dus een regulier kussen sloop houdt iets meer ruimte ad boven/zij kant over maar dat hoef je niet dubbel te vouwen
Ik vind als zijslaper dit een fijn kussen. En ook het spul dat het kussen een koel gevoel geeft werkt fijn.
+1 voor deze!
En als je iets goedkopers wilt proberen dan is deze van de Ikea ook fijn.
Tempur heeft ook fijne hoofdkussens. Als het goed is kan je die ook uitproberen.
Thanks allemaal!! Ik ga jullie opties eens goed onderzoeken
Ik heb er een van sylvana, die met het gele label. Mocht die van de beddenzaak in de buurt proberen, dus je kunt het proberen. Ik vind m heerlijk, m’n vriend vind het net een baksteen qua dikte en stevigheid
Ik zoek crop tops als deze, dus niet te strak/niet te los en iets langer maar dan met mouwtjes.
Iemand een idee welke winkel ik naartoe moet?
Ik heb zulke van de costes!
Edit: En heb ze ook van de h&m besef ik me nu
O even zoeken. Ik zie daar vaak namelijk alleen maar strakke met elastiek er in. Heb je misschien een artikel code?