Love and confuse, kan je super veel kleuren en modellen kiezen:
En van House of Useless de dolores set! https://www.houseofuseless.com/search?q=delores
Love and confuse, kan je super veel kleuren en modellen kiezen:
En van House of Useless de dolores set! https://www.houseofuseless.com/search?q=delores
Ik zoek deze jurk, heb al google lens geprobeerd. Er staat bij dat die van zara/mango of asos is maar tot nu toe kan ik hem niet vinden
Ik zoek een dun gouden armband van 19cm, zonder ander soort schakels erdoor, geen letters eraan, niets. Gewoon dikte dunne gouden ketting zeg maar, maar dan als armband lengte. Liefst dus eentje die gewoon zo te koop is ipv goud op maat laten ‘knippen’ maar misschien heeft iemand daar wel een goede tip voor.
Alle websites die ik vind, hebben alleen armbanden met dingetjes eraan, niks gehaald.
Iemand een idee
Het lijkt mij dat dit iets is wat elke juwelier in een fysieke winkel wel heeft.
Ik zou gewoon bij een plaatselijke juwelier kijken, ik denk dat je daar de meeste kans hebt dit te vinden.
Heb je misschien een voorbeeld wat je bedoelt (evt. in ketting vorm aangezien je het als armband niet kan vinden)?
Ik kwam dit tegen bijvoorbeeld, maar is dit wat je zoekt? Al is deze 18,5cm zie ik, is dat wellicht het probleem waar je steeds tegenaan loopt?)
Nog dunner dan je voorbeeld. Ik zoek even wat snel:
@Shadina dat durf ik niet echt omdat ik hoor dat daar ook vaak nepperds op verkocht worden…
Kom zo snel ook niks tegen inderdaad, wat irritant zeg. Zoiets simpels eigenlijk en toch niet te vinden
Anna + Nina heeft zo’n never ending bracelet. Maar dat is wel meer op maat en moet je dus in hun winkel laten doen.
Denk ook dat je bij de juwelier het meeste kans hebt. Kun je ook de schakel naar wens kiezen meestal!
Ja gek hè haha lijkt een makkelijk verzoek maar het lukt me nog niet
Op mijnjuwelier.online kun je de collectie zien van Kasius, dat is de huis collectie die bijna elke juwelier wel heeft.
Als je dan naar lengte artikelen gaat en dan selecteert op armbanden, zit er dan tussen wat je bedoelt?
Nee ook niet, maar wel goede tip!!
Denk dat ik moet zoeken naar een juwelier die van dat goud op een rol heeft wat je in andere landen vaker ziet. Nog niet gevonden helaas in omgeving Rotterdam.
Ik zie bij Siebel en Lucardi meerdere opties van gouden schakelarmbanden met lengte 19. Bij Siebel zelfs soms ook iets groter.
Klopt bij Lucardi maar die vind ik allemaal te dik of verschillende soorten schakels.
Bij Siebel zie ik hetzelfde.
Misschien Vinted? Heb even snel gekeken maar er staat best veel op.
Misschien niet bij een juwelier maar bij een goudsmit kijken? ‘Mijn’ goudsmit heeft gewoon allerlei kettingen en armbanden waar ik uit kan kiezen in verschillende diktes.
Zoals die bredere en die hebben ze volgens mij ook nog smaller en zeker ook andere werkjes qua schakels. Die smalle is een ketting en die komt dus wel gewoon van Siebel. Dat is overigens wel kwetsbaar als armband denk ik. Althans ikzelf blijf nog wel eens haken en dan trek je zoiets wel kapot (is bij die armband al eens gebeurd)
Ook niet bij juweliers op de Kruiskade?