Ja die bedoel ik, thanks!!
Die hebben dus palleten zie ik met Twilight, Bratz, Stranger Things etc. Het perfecte kerstcadeau voor een tiener!
Ja die bedoel ik, thanks!!
Die hebben dus palleten zie ik met Twilight, Bratz, Stranger Things etc. Het perfecte kerstcadeau voor een tiener!
Wie heeft de perfecte zwarte hoge laarzen met een kleine hak waarop je ook lekker een rondje kan lopen? Zonder gesp zoek ik en geen plateau. Heb al veel gepast maar het perfecte paar nog niet gevonden.
Hoi
Ik ben op zoek naar kaarsen die ruiken naar Le Labo Santal 33. Ik had altijd de energetically New York van de Zara maar die raakt op en is niet meer te koop. Iemand die een goede vervanging weet?
Gabor. Geen idee hoe het model heet, maar dit model bestaat uit verschillende soorten suède en kleuren leer. Ik heb ze pas geleden gekocht bij Zalando Lounge. Ze zijn lekker hoog, en sluiten goed aan.
Linkje even als voorbeeld.
Edit: ze staan ook weer op Zalando Lounge.
Dank je!
Wil er toevallig iemand voor mij kijken bij de C&A voor dit shirt in maat L of XL? Mocht je hem vinden en meenemen, vergoed ik uiteraard de kosten.
Ik kan morgen wel even voor je kijken. Weet je van welke kledinglijn dit is? Clockhouse, yessica of wat anders?
Gewoon C&A, geen speciale lijn.
Op de site kan je ook zien in welk filiaal een bepaalde maat beschikbaar is: https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/t-shirt-2228037/1
Oh! Dat had ik helemaal gemist. Thanks!
Helaas hier was die niet
Iemand goede tips voor mooie effen spencers, zonder wol? De Sezane Samuel vind ik prachtig, maar ik kan dus niet tegen wol.
Hoop dat dit het juiste topic is voor deze vraag. Mijn moeder heeft dertig jaar geleden een set kerstballen gekocht en dat waren altijd haar favoriete ballen, maar de afgelopen jaren zijn er wat gesneuveld dus ze heeft er niet veel meer over. Mocht er iemand hier zijn met zulke ballen waarbij ze elk jaar maar in de doos blijven liggen, dan zou ik ze graag van je overnemen als je toevallig ook in regio Twente woont, zodat ik mijn moeder hiermee kan verrassen Versturen met de post durf ik niet want het zijn dus zeer breekbare ballen. Het zijn onderstaande ballen/pegels en ze had vroeger ook een kerstklokje.
Doe had ik ook al gevonden met Google lense maar die van Bol zijn anders en die andere is inmiddels verkocht maar durfde ik eigenlijk ook niet aan met verzenden, kan mij niet voorstellen dat dat goed gaat eigenlijk
Aww ik kan je niet helpen maar vind dit echt zo lief van je !
Hoe heb je deze gevonden? Qua locatie zijn het helaas geen opties maar wellicht dat ik jouw zoekmethode ook kan gebruiken haha
Google lens. Ik kreeg een marktplaats linkje en ben toen alle 14 pagina’s nagelopen