Het 'help ik zoek'-topic

https://www.vinted.nl/items/2911886570-bomber-jacket-in-brown-color

Deze misschien?

Nee helaas haha, het was een dikker gevoerde jas. Ik hoop dat ik haar nog een keer zie en het kan vragen!

1 like

Een collega van mij heeft iets wat denk ik lijkt op wat je beschrijft, maar volgens mij is dat over de gehele jas gestikt, niet alleen op de mouwen. Kan het zijn dat dat zo was? Dan kan ik haar wel even vragen waar ie van is haha

2 likes

Haha wat lief, maar nee het was alleen op de mouwen of misschien nog iets op de voorkant maar zeker niet over de hele jas.

3 likes
1 like

Ik heb deze en vind 'm heel mooi. Ook betere pasvorm dan op de aanfotos.

2 likes

Ik ben op zoek naar lange zwarte laarzen (niet overknee!!) met een klein hakje (max 6 of 7 cm), rits of geen rits maakt niet heel veel uit. Geen cowboy-achtige laarzen, wel met een puntige neus. Geen frutsels of tierlantijntjes of lipjes of weet ik het. Nou, in principe makkelijk genoeg te vinden, maar de laarzen die ik gepast heb vind ik vaak zo zakkerig rond de enkel, en ik ben vooral bang dat die laarzen na tien keer dragen gaan afzakken en dat je dan van dit soort laarzen krijgt (zie foto hieronder). Dus de laarzen moeten ook echt stevig blijven, en als je van die stevige laarzen zoekt, worden het vaak al snel van die paardrijlaarzen met een ronde neus en ja gewoon die paardrijlook en dat is nou niet echt helemaal waar ik naar op zoek ben. Dus: ik zoek een simpele lange, zwarte laars, met of zonder rits, kleine hak, die niet afzakt en die mooi rond de enkel zit (en wat er niet uit ziet als een soort luchtzak die gaat rimpelen als de lucht eruit is). Heeft iemand een tip? Of de ervaring dat het wel meevalt met dat afzakken (of juist niet meevalt)?

3 likes

Manfield?

4 likes

En deze zakt niet af?

4 likes

Ik heb deze zelf niet, maar het model ziet er niet uit of het überhaupt kán afzakken.

2 likes

Ik kan je sowieso laarzenspanners aanraden om de schacht strak(ker) te houden. Verder geen specifiek laars advies

3 likes

Ik zoek een organische salontafel. Ik vind deze dus echt fantastisch: dat wolkachtige en over elkaar heen staan, maar de kleuren passen helaas niet bij de rest van mijn interieur. Ik zoek zoiets maar dan in het zwart of eiken. ik zie vaak tafels die dan heel rond zijn of een beetje driehoekig (2x die groene zegmaar) dat zoek ik dan niet… Weet iemand waar ik zoiets kan vinden en dan het liefst ook nog een beetje betaalbaar :grimacing:

image

1 like

Als je het niet in de goeie kleur betaalbaar kan vinden en je ze wel heel graag wilt, zou je deze zelf in kleur naar wensen kunnen schilderen eventueel.

3 likes

Ik ben op zoek naar (een soort) onderstaande schoenen alleen dan in het olijf/donker groen. Ik weet dat sézane zulke heeft, maar dat is boven budget :sweat_smile:
Heeft iemand een tip?

1 like

Misschien de Bree’s New World cloudy tafels? Zijn niet heel goedkoop en misschien ook niet te organisch gevormd genoeg.

3 likes

Wehkamp heeft best een grote collectie salontafels. Ook zoiets voorbij zien komen! Anders misschien Kwantum?

1 like

Leuk zo’n eerste werkdag in de regen op de fiets :sweat_smile: Ik zoek dus een waterdichte rugzak, want je tas in een boodschappentas meenemen staat ook zo knullig.

Is Rains of Eastpak Roll Up iets? Of is er nog een betere?

2 likes

Ik heb er een van New Rebels (rolltop) via Vinted. Die houdt het bij mij al twee jaar uit (intensief gebruik) en blijft waterdicht. 1 keer bij de schoenmaker een randje opnieuw dicht laten stikken.

3 likes

Ik heb waterdichte zak voor over m’n tas van de decathlon, is misschien ook nog een optie als je al een fijne tas hebt

2 likes

Rains rugzak! Werkt goed!

3 likes