Het 'help ik zoek'-topic

Ah, top! Dan heb ik in ieder geval het soort gevonden! Bedankt! Dan kan ik nu even verder sneupen :smile:

2 likes

Ik zie deze steeds voorbij komen op de socials en ben aan het twijfelen of ik deze ga kopen. Ik loop tegen hetzelfde aan als jij. Dus lees graag mee als anderen nog betere tips hebben, haha.

BÉIS 'The Large Work Tote' in Black Croc - Large Laptop Bag & Work Tote in Black Croc Wat vind je van zo iets?

Lijk wel gesponsord door dit merk maar vind het gewoon chill dat ze zo goed denken aan losse vakjes, sleutelkoord, etc.

1 like

Ik hoor al jaren geruchten dat dit merk overpriced is en dat het dropshippers zijn. Collega had zo’n Nordace rugzak een keer in zo’n Chinees winkeltje gevonden zonder merklabels. Zijn de reviews tegenwoordig goed?

Nog niet naar gezocht, maar ik twijfelde al heel erg door hun manier van reclame maken. Voelde al niet heel goed, dus eigenlijk bevestig je mijn gevoel wel een beetje.

3 likes

Ah ja bij twijfel beter niet doen en desnoods een goedkope via Vinted kopen ofzo. Maar ik vertrouw bedrijven met agressieve advertenties sowieso niet.

1 like

Deze lijkt er wel op, wel wat minder vakken. Heb zelf geen ervaring met deze tas, maar ik vind de andere tassen die ik heb van dit merk allemaal erg fijn!

4 likes

Oh deze is een serieuze optie, dank! En de rest ook dank voor de tips!

Heeft iemand een tip voor fijne, goede tepelcovers? Ik heb alleen ervaring met hele plak-bhs en heb dit nog nooit gebruikt.

Die van Litchy zijn goed, te koop bij Douglas. Als je ze netjes opbergt zijn ze ook heel goed herbruikbaar. Ik gebruik ze nu eigenlijk niet meer, maar ik heb ze een paar jaar geleden gebruikt op klamme, zweterige dagen en ze bleven ook toen heel goed op hun plek zitten (verschoven ook niets gedurende de dag).

1 like

Ik ben op zoek naar een staande ventilator maar ik wil gewoon 150 euro uitgeven aan een Duux. Daarnaast slaap ik heerlijk op de white noise van een ventilator, dus stil hoeft hij ook niet te zijn. Maar ik weet niet zo goed wat een goede ventilator is? Die draaiende kop van de Duux lijkt me wel chill. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wil hem ook het liefst straks in de fysieke winkel ophalen.

Voor dit soort dingen zou ik normaal naar Blokker gaan, die hebben dan vijf opties en heb je daar al keuzestress om. RIP Blokker.

1 like

Ik heb deze voor in de slaapkamer en ben hier echt heel tevreden over: Handson statiefventilator Portland 40 cm wit met afstandbediening kopen? ventilatoren | Karwei. Ik vind het zelf ook heel fijn slapen op de white noise, heb er totaal geen last van. Deze heeft ook een draaiende kop.

Ik weet niet of ze deze ook bij de kruidvat zelf hebben maar deze is prima voor het geld:
https://www.kruidvat.nl/tristar-pd-3814e-statiefventilator/p/5907921?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_content=&utm_term=&utm_id=google_ads_22492718574&gad_source=1&gad_campaignid=22492718574&gclid=EAIaIQobChMI8si1sYubjgMV74CDBx3rXS1gEAQYASABEgL_6PD_BwE

En idd wat @Nefertiti zegt bij de karwei hebben ze er ook een aantal, ook bij de mediamarkt, action. Bij de Hema hebben ze ze ook alleen die vind ik weer prijzig tegenover anderen

1 like

Ja met draaiende kop bedoel ik niet alleen links en rechts maar ook op en neer. Dit soort dingen ben ik ook wel tegengekomen en weet ik wel te vinden maar ik wil het toch weer net iets fancy’er dan die standaard ventilators!

Blokker heeft een doorstart gemaakt!
Niet alle winkels zijn weer open maar wel een aantal, misschien iets bij jou in de buurt?

2 likes

Nee helaas. Of ja wel een beetje in de buurt maar ik ga niet voor m’n lol vandaag een uur fietsen.

De blokker in lr gaat morgen weer open en anders (ook dicht bij jou) coolblue?

Oja in mijn hoofd is LR centrum een half uur fietsen maar het is veel korter haha. Maar ik ga straks even bij Coolblue kijken, goeie! Vergeet altijd dat die er zit.

1 like

Nee is echt hooguit een kwartier, enige nadeel is dat je de bruggen over moet.

Mijn vriend is op vakantie in de trein zijn (en mijn) favoriete trui kwijtgeraakt. Een beetje speld in hooiberg-verhaal, maar wellicht loopt iemand hetzelfde model (online) tegen het lijf of vindt iemand het leuk om mee te speuren: rode vintage benetton sweater met crewneck en een kleine split, achterpand is iets langer dan het voorpand en op de achterkant staat onderin met donkerblauwe letters benetton geprint. Maat XL of XXL als het kan :crossed_fingers:

beetje onduidelijke foto

2 likes