Bij de TK Maxx zie ik in de herfst/winter en ook wel in de warmere maanden regelmatig roze wollen mantels hangen. Mocht je in de buurt wonen van een winkel is dat de moeite waard om eens te checken, wel net mazzel hebben!
Ok hier heb je echt niets aan, want ik zie hem niet meer te koop, maar ik heb ooit een fuchsia mantel van Giacomo gepast
Dit is echt een long shot hahaha. Ik heb dit tegeltje een keer voor mijn broertje meegenomen bij de kringloop. Kostte geen drol en als groot FC Twente fan was hij er erg blij mee. Nu heeft zn vriendin het tegeltje kapot laten vallen en is hij verdrietig. Ik heb marktplaats en Vinted al bekeken en met Google Lens gezocht, maar kan zo geen tegeltje meer vinden met deze tekst. Kan je vast ook wel laten bedrukken, maar heeft iemand toevallig zo’n tegeltje ergens rondslingeren, of onlangs in een winkel gezien?
Ik kan je niet helpen, maar deze tegel is precies waarom ik nooit meer in Twente zou willen wonen (ben er opgegroeid). Vreselijk altijd die afkeer tegen “het westen”.
Haha zo diep is het niet hoor en niet specifiek Twents ofzo. Tijdens mn zoektocht kwam ik ook tegeltjes tegen waarbij met andere plaatsnamen werd gerijmd met restant - (Neder)land
Dit was jaaaren geleden echt mijn favo winterjas, zo goede voering ook.
Als je hem niet zo kan vinden, zou je ook kunnen overwegen gewoon een tegeltje te laten bedrukken. Zijn zat websites voor.
Er zit in de ted baker collectie altijd wel een roze-achtige mantel, zoals Keroppi ook zei. Maar zo te zien is de wintercollectie er nog niet. Modelnaam is meestal iets met Rose, Rosie en dergelijke varianten. Zoals deze
Ted Baker is failliet. Ik heb deze roze mantel voor 60 euro in een outletwinkel in Venlo gezien vorig weekend.
Hebben jullie tips voor vergelijkbare broeken zoals die van Ninepine (wijd, rechte pijpen, rekbare taille, zachte stof, lange pijpen)?
Al mijn spijkerbroeken vind ik niet meer lekker zitten als ik op kantoor ben en draag het liefst elke dag mijn Ninepine broek. Spijkerbroeken zitten te strak bij mijn buik en gaan opkruipen in mijn liezen waardoor ik steeds moet gaan staan om de pijpen naar beneden te trekken.
Ik krijg ook wel vaak advertenties van Halara maar daar wil ik eigenlijk liever niet bestellen. Maar zoiets zoek ik dus. Broeken van zachte stof waar je lekker in kan uitbuiken haha
Ik heb er twee van Costes! Rechte/wijde pijp, zit dan wel zo’n opstaande naad aan de voorkant op de benen maar vind ik wel chique, elastiek in de taille en zijn na 2 jaar nog steeds mooi.
Ik heb een paar fijne broeken van OBJECT, type Objlisa. Nette broek, maar heel comfortabel vanwege elastiek op de achterkant. Volgens mij is -ie er ook als slim leg pantalon, maar ik heb de wijde. Ben 1.65m en valt bij mij mooi lang.
Ik heb er ook een van Costes, wat echt een soort joggingbroek pantalon is. Heel chill. Zag vandaag bij Hema ook meerdere kleurtjes hangen.
Bedankt voor de tips! Ik ga eens kijken bij die merken. ![]()
Iemand tips voor een hoes voor een tuintafel die goed waterdicht en liefst ook nog een beetje acceptabel is om tegenaan te kijken? Ik had mijn zinnen gezet op iets transparants, maar dat lijkt nauwelijks te bestaan of van slechte kwaliteit te zijn. Met zo’n zwart zeil wordt het zo’n zwart blok vlak voor mijn tuindeuren, echt zo geen zin om daar de hele winter naar te kijken.
Ik heb hoezen van tuinmeubelhoesshop.nl en ben er tevreden over. Heb verschillende beige hoezen, ze zijn na een paar jaar nog mooi en ze zijn goed waterdicht. Vind het persoonlijk ook niet heel lelijk, het is iig geen donker vlak.
Ik zoek fotolijstjes van hout! Niet mdf met daar overheen een houtprint, maar echt grenen hout. Zoals deze van de Hema, die ze helaas alleen in dit formaat hebben en niet groter ![]()
En dan het liefst dus ook nog met een brede rand
Als je het geen probleem vindt om online te bestellen, bga heeft heel veel keuze. Verzenden duurt even wat het komt uit Zweden maar ik heb er regelmatig besteld omdat ze groot aanbod in maten hebben.
Ik heb hem bij de Wibra in Hillegersberg gezien, twee weken geleden.