Ik heb een paar fijne broeken van OBJECT, type Objlisa. Nette broek, maar heel comfortabel vanwege elastiek op de achterkant. Volgens mij is -ie er ook als slim leg pantalon, maar ik heb de wijde. Ben 1.65m en valt bij mij mooi lang.
Ik heb er ook een van Costes, wat echt een soort joggingbroek pantalon is. Heel chill. Zag vandaag bij Hema ook meerdere kleurtjes hangen.
Bedankt voor de tips! Ik ga eens kijken bij die merken. ![]()
Iemand tips voor een hoes voor een tuintafel die goed waterdicht en liefst ook nog een beetje acceptabel is om tegenaan te kijken? Ik had mijn zinnen gezet op iets transparants, maar dat lijkt nauwelijks te bestaan of van slechte kwaliteit te zijn. Met zo’n zwart zeil wordt het zo’n zwart blok vlak voor mijn tuindeuren, echt zo geen zin om daar de hele winter naar te kijken.
Ik heb hoezen van tuinmeubelhoesshop.nl en ben er tevreden over. Heb verschillende beige hoezen, ze zijn na een paar jaar nog mooi en ze zijn goed waterdicht. Vind het persoonlijk ook niet heel lelijk, het is iig geen donker vlak.
Ik zoek fotolijstjes van hout! Niet mdf met daar overheen een houtprint, maar echt grenen hout. Zoals deze van de Hema, die ze helaas alleen in dit formaat hebben en niet groter ![]()
En dan het liefst dus ook nog met een brede rand
Als je het geen probleem vindt om online te bestellen, bga heeft heel veel keuze. Verzenden duurt even wat het komt uit Zweden maar ik heb er regelmatig besteld omdat ze groot aanbod in maten hebben.
Ik heb hem bij de Wibra in Hillegersberg gezien, twee weken geleden.
Net geweest maar helaas niet meer daar
Mijn voeten zijn wat smaller geworden (en lijkt haast ook wat korter?), maar hebben jullie tips voor echt dikke sokken? Dan zitten mijn schoenen net wat lekkerder gok ik, maar ik heb juist altijd heel dunne sokken.
Manu Verschueren heeft de styling gedaan, misschien kan je via insta vragen waar de schoenen van zijn?
Ik heb laatst echt lekkere dikke sokken gekocht bij Zeeman. Echt een stuk dikker dan normale sokken maar passen gewoon nog goed in mn schoenen.
Een zooltje helpt hier ook goed tegen! En anders de sportsokken van Nike, die zijn ook lekker dik.
Ben je al kringlopen afgegaan? Daar zie ik vaak veeeel echt houten lijsten
Als ik in een kringloop kom, kijk ik daar zeker ook altijd even! Tot nu toe nog niet echt geluk gehad, maar blijf het proberen ![]()
Ah jammrr! Welke maat zoek je en in welke regio woon je? Ik wil wel met je meekijken ![]()
Misschien zit hier wat tussen?
https://www.vanbeekart.nl/inlijsten-materialen-lijsten-en-wissellijsten-houten-wissellijsten/9269/
Thanks! Daar kwam inderdaad ook op terecht (en soortgelijke kunstwinkels), hier zit van alles tussen ![]()
@Swelgje en @still bedankt ook nog voor het meedenken!
@Tjiftjaf ben heel benieuwd of je al weet waar de hakken van zijn!
Ik zoek een scrapbook met harde kaft (geen ringband) met zo veel mogelijk pagina’s, maar niet zelfklevend of met plastic hoesjes voor foto’s. Echt van dat papier waar je dus zelf op kunt schrijven en foto’s plakken.