Het 'help ik zoek'-topic

Volgens mij haak je die om je tafel zodat je plank niet wegschuift

1 like

Zou het pastis kunnen zijn misschien?

1 like

Dat is anijs, niet ananas

5 likes

Klinkt als pina colada?

1 like

Nee dat was het niet dat zou ik wel herkend hebben helaas… Het was wel echt een shotje

2 likes

Ik zoek een reiskoffer die ik kan bestellen en die uiterlijk zondag binnen is. Waar voor max 24 kg in kan, geschikt voor reizen van ongeveer 2 weken!

1 like

https://www.mitra.nl/product/de-kuyper-pineapple-liqueur-50cl Misschien dit?

Ik heb deze toevallig gekocht tijdens mijn desperate zoektocht! Het was em niet maar vond het wel lekker! Ben bang dat het iets uit het land was waar ik toen was en niet in Nederland verkrijgbaar ofzo :sleepy: Was in Krakau trouwens en ga er heen met schoolreis binnenkort dus dan ga ik wel in de kroeg meteen bestellen. Wordt vervolgd

Taxi met alcohol? :sweat_smile:

Dat is niet zo dik als dat drankje maaar je brengt me op een idee, gewoon fles vodka erbij en mixen. Jezus wat deed ik moeilijk om niks :rofl:

2 likes

Ja hier dacht ik ook aan, maar dacht dat heb je vast zelf al bedacht. Mango uit de vriezer heel even in de magnetron, daarna in de blender en dan wodka erbij. Dan heb je een ijskoud smoothie structuur drankje met alcohol

Damn klinkt goed.
Ik was zo lui aan het denken, dat het kant en klaar moet zijn… dit weekend proberen :joy:

3 likes

Als je een keer bij de Lidl komt moet je deze meenemen, kost geen drol en dat zul je ook wel lekker vinden:

IMG_6179

1 like

Ik vind deze rok helemaal leuk, maar wil niet bij Yvonne bestellen en hij is uitverkocht :clown_face: ik neem aan dat zij ook gewoon inkoopt, dus weet iemand misschien welke winkel dit nog meer zou kunnen hebben? Zie een hele hoop andere linnen rokken, maar deze vind ik tot nu steeds het mooiste zitten qua plooien.

2 likes

Ik heb een nieuw jurkje maar je kan er door het model geen bh onder dragen (blote rug en schouders). Hebben jullie tips wat ik kan dragen om niet mijn tepels helemaal door te laten schijnen?

Misschien boobtape? Zag het liggen bij de Kruidvat en Hema

4 likes

Nipple covers.

2 likes

De boobtape van de Hema heeft ook tepelplakkers in het doosje zitten, kun je eventueel allebei proberen

2 likes

Super ik ga eens in de stad kijken

3 likes

Ik merk zelf dat sinds ik meer ben uit gaan geven voor zonnebrillen ik ook een heel stuk voorzichtiger ben geworden ermee. En ze zijn een heel stuk fijner voor je ogen dan een H&M’etje van €10

En megaduur is natuurlijk ook subjectief. Als je een beetje zoekt kun je voor €50-€60 een prima zonnebril vinden (ik heb een paar Ray Bans bijvoorbeeld van rond die prijs, wel in de uitverkoop), dat vind ik persoonlijk niet duur. Maar ik heb ook een paar zonnebrillen van €200+ :sweat_smile:

Tweedehands is ook altijd goed, op Vinted en Vestiaire Collective staat vaak heel veel. En als je een tk maxx in de buurt hebt is dat ook een goede tip, die hebben vaak ook leuke brillen voor mooie prijzen!

3 likes