Ik heb vorige week een nieuwe zonnebril gekocht omdat ik een andere ergens had laten liggen en er een paar dagen niet bij kon. En eigenlijk zijn ze prima, maar mis mijn gepolariseerde glazen toch wel. Vind dat toch best een verschil maken.
Ik had ook altijd goedkope zonnebrillen maar inmiddels eentje op sterkte dus nu moet ik er wel voorzichtig mee zijn, en dat gaat prima. Het helpt mij vooral dat ik een stevige, harde brillendoos heb die ik het liefst altijd bij me heb zodat ik de bril weer veilig kan opbergen ipv dat die onderin mijn tas eindigt.
Heeft iemand misschien onderstaande cd te koop? Is echt al heel oud hoor maar dacht kan het proberen
Ik kwam hem al wel tegen op boek winkeltjes.nl maar daar vragen ze 7,80 dat vind ik wat aan de hoge kant. Nja vast een kleine kans maar wie weet.
Ik zie wel deze op vinted. Niet helemaal dezelfde maar best wat zelfde liedjes.
Ooooh tof dankjewel! Ik ga er achteraan. Super leuk wist niet eens dat er meer waren.
Ik heb jaren geleden weleens een item op tv gezien dat het niet uitmaakt of een zonnebril duur of goedkoop is (met uv400 label). Je betaalt gewoon voor het design/merk.
Alleen zijn de monturen van de Etos bijvoorbeeld wel van plastic en sneller gammel.
Ik zoek oordopjes om te slapen die niet in ear zijn. Ik heb echt nog nooit een in ear dopje gehad dat mijn oor niet uitkotste.
Eigenlijk gewone AirPods maar dan zonder steeltje
Iemand die iets weet?
Je hebt toch van dat soort vormbare klei/ was wat je dan in je oor kan vormen? En dan zou jij er zeg maar voor kunnen kiezen om dat niet geheel in- ear te maken.
Edit: deze dus;
Maar die van Polaroid bijvoorbeeld, wel redelijk betaalbaar dat weer niet en te vergelijken met duurdere merken.
Welke breedtemaat zoek je? Ik kijk zelf vaak bij Vamos (online) maar het is echt goed zoeken tussen veel lelijks door.
Op zalando kan je dat selecteren, wide fit. Even & odd, anna field,… er zijn verschillende merken
Nee helaas blijft dit ook niet zitten
Sorry wel in ear maar had je de kinderversie van alpine oordopjes al geprobeerd?
Ik heb geen merk, maar ik weet dat je bij Zalando bij filters (categorie schoenen) kan kiezen voor ‘wijd’. Misschien is dat wat?
Oh ik zie dat @Serendipity dat ook al zei haha.
Ik ben op zoek naar onderhoudsarme tuintafel + tuinstoelen die er een beetje leuk uitzien Onze huidige tuinset staat op instorten en ik zoek nu iets wat je niet elk jaar hoeft te behandelen.
Ik vind dit een heel leuke stijl maar zoek dus geen bankje: Wehkamp Home tuinbank Miami kopen? | Morgen in huis | wehkamp.
Als het gaat om zomerschoenen/sandalen: Panama Jack. Die heeft heel veel modellen met bandjes met klittenband, zodat je ze kunt verstellen. Het klinkt als Teva’s maar ze zien er gewoon elegant uit.
Ik heb nooit in sandalen gepast (of met veel pijn en wondjes) en draag nu mooie sleehakken. Echt een vondst!
Weet iemand waar haar zonnebril en het jurkje van zijn? Maar vooral de zonnebril…
In de comments wordt het gevraagd maar reageert ze niet.
Dolce & Gabbana?
https://www.debijenkorf.nl/dolce-gabbana-zonnebril-dg4348-6667022383-666702238300000
Ik zoek een setje met een short en blouse in een fijne stof (katoen, linnen). Eigenlijk zoiets als Arket in de collectie heeft:
Maarrrr liefst in andere kleur(en) en als het even kan van een “fair” merk. Heeft iemand een goede tip?