Het 'help ik zoek'-topic

Omg ja!! Dank je, held

2 likes

Ik zoek een kwalitatieve oversized witte trui die over mijn billen valt. Geen sweater trui maar echt een nette trui (liefst met kol) zoals deze van de h&m maar vind deze beetje te prijzig.
Heb h&m, zara, mango, zalando & massimo dutti al gekeken maar tevergeefs! Heeft iemand een suggestie? (Geen shein)

1 like

Ik dacht meteen aan Uniqlo met die beschrijving en dit is de eerste die ik vond onder de col-selectie: Zachte Gebreide Trui met Col | UNIQLO Lijkt een beetje korter, maar wel op de billen te vallen bij een model van 1.75. Maar zou sowieso even op Uniqlo kijken voor deze stijl.

3 likes

Misschien ook deze van asos ASOS DESIGN - Superzachte coltrui met lange pasvorm in winterwit, deel van co-ord set | ASOS en vero moda Vero Moda VMSAYLA OVERSIZE - Trui - birch/crème - Zalando.nl

2 likes

Wow dankjewel dames daar kan ik wat mee <3!

1 like

In welke fysieke winkels kun je van die microvezel wikkelhanddoeken kopen voor je haar? Voor mijn gevoel kom je ze overal tegen als je ze niet wil kopen, maar als je ze zoekt zijn ze er niet.

1 like

Oh dan heb ik die over het hoofd gezien :sweat_smile:
Liggen ze bij de handdoeken?

Hier liggen ze bij de reis-/vakantieproducten

4 likes

Die kun je kopen bij Decathlon en Normal

1 like

Ik ben nog steeds op zoek naar een tas, en het moet voldoen aan het volgende:

• hij moet MOOI zijn
  • er moet een laptop in passen en daarnaast nog wat andere spullen (broodtrommel, waterfles, boek bijvoorbeld)
  • hij moet crossbody te dragen zijn (ik fiets naar mn werk en wil niet de hele tijd een schoudertas van mn schouder af hebben glijden, en wil 'm ook niet aan mn stuur hebben zodat ik er de hele tijd tegenaan kan schoppen tijdens het fietsen)
  • geen merknamen/-logo’s over de hele tas heen

De prijs maakt me echt helemaal niets uit, alles tussen 300 en 3000 euro is prima. Ik gebruik nu een rugtas van the north face en qua wat er in past is die prima, maar ik ben op zoek naar een tas die beter aansluit bij mijn classy, sophisticated persoonlijkheid :sparkles:

3 likes

Castelijn & Beerens Sofie?

1 like

Ik vind de tas heel saai en de cross-body band die erbij hoort heel lelijk, haha sorry :grimacing: wel bedankt voor de moeite!

2 likes

Hahah. Geen moeite, hij staat toevallig wel al een tijdje op mijn lijstje :joy:

2 likes

Misschien zelf een tas ‘laten’ ontwerpen?

Heb er zelf geen ervaring mee maar ik kwam het ergens een keer tegen en heb het toen onthouden.

1 like

Heb je al in het ‘show je werktas’ topic gekeken?
Daar staan wel veel dingen en merken in. Ik heb daar laatst gevraagd om tips, maar juist voor een rugzak.

3 likes

Ik heb deze tas (in het zwart) nu 3 jaar en gebruik hem ook als werktas. Dat lelijk plastic ding waar het merk zo op staat, kan er gewoon af. Toegegeven, de schouderband vind ik niet het mooiste ooit maar hij is wel stevig. Een lelijke schouderband kan je natuurlijk ook vervangen door een andere schouderband of door een guitar strap die zou passen.

Op de site hebben ze ook in andere kleuren en die zijn allemaal heel wat goedkoper dan de zwarte en de cognackleurige.

Vreemd, want toen ik mijn tas kocht, kostten alle kleuren ongeveer 210 euro.

1 like

Kan je eens een voorbeeld geven van een soort dat je mooi vindt? Want dat is natuurlijk super persoonsgebonden

2 likes

Misschien iets van loulou essentiels?

2 likes

Helaas is de onderstaande jas net voor mijn neus verkocht. Ik zoek me suf maar kom niets tegen. Mocht iemand zoiets tegen komen, let me know!

Edit: het is trouwens een mouwloze jas, maat S/M.

Op zoek naar goeie chunky tasman dupes :disappointed_relieved: alle tips welkom. Had die van graceland maar maat 36 is te groot en ze vallen van mijn voeten af…