Het 'help ik zoek'-topic

Op Wallcover heb je veel verschillende soorten kleuren en printen, je kan er ook voor een paar euro proefjes van A4-grootte bestellen.

2 likes

Bij Kwantum hebben ze dergelijk behang.

Ik vind de Max redelijk ruim vallen (heb hem nu toevallig aan, wel in een andere stof). Ik heb mijn normale maat genomen.

1 like

Top, dankje!

1 like

Voor de winter zoek ik mooie (effen) truien en vesten die niet van wol zijn. Ik heb een heerlijke trui van katoen/zijde, dat draagt super fijn en is mooi fijn geweven.
Maar helaas heeft dat merk verder niets in die stof in de collectie.
Iemand een goede tip?

Naar mijn mening valt het normaal! De blouse is oversized dus beetje afhankelijk van de fit die je wilt, maar ik heb normaal S boven en voor een 34 gekozen omdat ik het getailleerd wilde en dat zit goed, dus valt zeker niet kleiner. Opzich staan bij de maten eronder ook nog hoe het valt en welke maat je moet nemen (groter of kleiner)

2 likes

Ik zou bij hornbach kijken! Verrassend veel mooi behang.

3 likes

Deze roze bodywarmer van de Monki (oude collectie). Heb Marktplaats/Vinted en A found al afgestruind

5 likes

Hoor dat “literally obsessed with this look” meteen in zo’n Kardashian deadpan vocal fry manier voor me :sweat_smile:

3 likes

Super long shot, maar mijn oma las laatst een boek (van de bieb) dat volledig uit de print is en belt nu de hele wereld af omdat ze zo graag een exemplaar wil hebben - ze herkende d’r hele jeugd erin en het hoofdpersonage heeft ook nog eens haar naam, dus heel bijzonder voor d’r. Mocht iemand het dus tweedehands tegenkomen, of in bezit hebben en kwijt willen, ik hoor het heeeel graag.

Edit: er komt blijkbaar een nieuwe druk volgend jaar, dus dan kan ze hem weer kopen! :slight_smile:

2 likes

Ik heb op die manier wel eens een oud boek gevonden via een tweedehandswinkel in Engeland, online. Misschien hebben nederlandse knringloopwinkelketens ook online shops?

1 like

Zou ze het niet kunnen kopen van de bieb? Geen idee of dat kan, maar vragen kan altijd natuurlijk.

Heeft ze al gevraagd inderdaad, maar dat willen ze helaas niet doen :frowning:

@Camelia goede, ga ik eens naar kijken! Heb het bij de gangbare sites (boekwinkeltjes, de slegte) al geprobeerd, maar kringlopen zelf nog niet!

1 like

Ik wou zeggen dat je de schrijfster misschien rechtstreeks kon benaderen maar ik zie dat ze in 2006 is overleden :pleading_face:

Heb je facebook? Je hebt daar groepen met heeeeel veel mensen die lezen en die echt gigantische boekenkasten hebben, misschien dat daar iemand toevallig een exemplaar heeft?

2 likes

Je kunt het ook bij andere bibliotheken proberen. 1x in de zoveel tijd wordt er gesaneerd, dus dan worden er een hoop boeken weg gedaan en vervangen. Wie weet geluk bij een andere bieb.

1 like

@Tamara @Mexi lief dat jullie zo meedenken! M’n oma heeft via via iemand weten te bereiken die blijkbaar weet dat er volgend jaar een herdruk komt. Het is dus opgelost! :partying_face:

15 likes

Ik zoek zoiets, maar dan strakker qua design, iemand een idee waar ik kan kijken of op welke trefwoorden ik kan zoeken?

Deze is van Zara Home.

Daarnaast zoek ik thee/vaatdoeken met leuke printjes, kleuren wit/zwart/roze. Zoals dit:

Deze komen allemaal van Etsy, maar dat vind ik nogal duur qua verzendkosten.

2 likes

Wat betreft theedoeken: Sissyboy misschien?

Even naar beneden scrollen:

https://www.sissy-boy.com/zoeken/?Q=Theedoek

Oh en het merk ‘Rice’ heeft ook allemaal grappige printjes, even googelen. Op hun site staan niet zoveel.

6 likes

Als ik zoek op soap of zeep dispenser set vind ik wel wat van dit soort sets (alsnog beetje zoeken tussen de normale zeeppompen)

2 likes

Ik heb deze. In het echt zijn de kleuren nog wat feller

2 likes