Het 'help ik zoek'-topic

Ja, goede vraag, kan ik zeker wel!

Deze vind ik heel mooi, is qua formaat denk ik ook okee, maar heeft geen crossbody strap, en ik zag toevallig laatst iemand fietsen met die tas om haar schouder en dat zag er niet per se heel comfortabel uit haha

Deze vind ik ook heel mooi, maar is qua formaat te smal (kan eigenlijk alleen maar een laptop in en geen andere spullen, of althans, zo lijkt het) en kun je alleen maar aan je hand dragen dus dat lijkt me alleen praktisch als je altijd met de auto reist

Deze vind ik ook heel mooi, maar is net te klein om een 13 inch laptop in mee te kunnen nemen, of misschien zou het net passen als ik 'm met de lange kant verticaal in de tas zou doen zeg maar. En ik vind het ook wel prettig om een tas in het echt te kunnen bekijken en dat wordt met deze ook wel lastig.

Tot slot deze nog, ook heel erg mooi, maar geen schouderband en ik lees in de reviews dat ie ook loeizwaar is

1 like

Zelf nooit iets besteld en je betaalt wel importkosten, maar best veel mensen zijn online erg positief over dit tassenmerk.

Zelf gebruik ik een Marc Jacobs Tote bag om mijn 13-inch laptop te verslepen. Een crocoversie die wat minder opzichtig is als het model dat je vooral ziet.

1 like

is wel maat L

3 likes

Thanks! Deze verkoper heeft ook de cm maten er bij, ideaal!

2 likes

Ik zoek de perfecte veterlaarsjes in zwart of cognac maar dan zonder plateauzool en max 100 euro. En matte kleur en niet glimmend. Ik kan de perfecte gewoon niet vinden. Iemand een tip?

1 like

Clarks, Linea Zeta of hush puppies. Was laatst ook opzoek. Die van clarks zaten voor mij het fijnst.

1 like

Wat dacht je van een rekje voorop je fiets? Dan doe je je tas om het stuur en dan op het rekje. Kan je er niet tegenaan schoppen en minder zweten. Dan wordt je zoektocht misschien wel makkelijker

3 likes

Thanks, ga daarop zoeken

1 like

Iemand een tip voor mega zachte katoenen coltruien van goede kwaliteit die niet gelijk gaan pillen na een paar keer wassen?

Heb de merinowollen versie geprobeerd van Uniqlo, maar heb een gevoelige huid en het begon toch licht te kriebelen. Blijf daarom liever bij katoen.

Tips voor mooie witte 100% katoenen overhemden die niet doorschijnen zijn ook meer dan welkom.

2 likes

Voor die laatste wil ik de Max aanraden van Sezane, echt een fijne dikke witte blouse van 100% katoen en schijnt bij mij ook niet door.

4 likes

Dank voor de tip! Valt Sezane klein of normaal?

Heb normaal maat 42, twijfel of ik een maatje groter moet nemen omdat het een Frans merk is :sweat_smile:

2 likes

Ik zoek behang in deze kleuren, print maakt niet veel uit maar het liefst niet te gedetailleerd.

3 likes

Op Wallcover heb je veel verschillende soorten kleuren en printen, je kan er ook voor een paar euro proefjes van A4-grootte bestellen.

2 likes

Bij Kwantum hebben ze dergelijk behang.

Ik vind de Max redelijk ruim vallen (heb hem nu toevallig aan, wel in een andere stof). Ik heb mijn normale maat genomen.

1 like

Top, dankje!

1 like

Voor de winter zoek ik mooie (effen) truien en vesten die niet van wol zijn. Ik heb een heerlijke trui van katoen/zijde, dat draagt super fijn en is mooi fijn geweven.
Maar helaas heeft dat merk verder niets in die stof in de collectie.
Iemand een goede tip?

Naar mijn mening valt het normaal! De blouse is oversized dus beetje afhankelijk van de fit die je wilt, maar ik heb normaal S boven en voor een 34 gekozen omdat ik het getailleerd wilde en dat zit goed, dus valt zeker niet kleiner. Opzich staan bij de maten eronder ook nog hoe het valt en welke maat je moet nemen (groter of kleiner)

2 likes

Ik zou bij hornbach kijken! Verrassend veel mooi behang.

3 likes

Deze roze bodywarmer van de Monki (oude collectie). Heb Marktplaats/Vinted en A found al afgestruind

5 likes