Het 'help ik zoek'-topic

Weet iemand toevallig waar het blauwe badpak van is?

1 like

Oh dat ik niet aan Google lens heb gedacht :woman_facepalming:t2:
Thanks!!

2 likes

Ik heb precies zo’n badpak vorig jaar bij de primark gekocht maar daar zal die van haar wel niet van zijn.

1 like

Zelf ben ik op zoek naar een blog en ik kan hem maar niet vinden. Het was een naam die dacht ik begon met een A. Het webadres had volgens mij nog iets van WordPress erachter staan. En er staat me i3s bij dat de naam afgeleid is van iets ik dacht zelf een Griekse mythe ofzo maar dat weet ik niet zeker.

Er was een logo met een poppetje met zwart/donker haar en ik dacht een rode bril op. Het blog werd geschreven door een vrouw maar ze deelde weinig informatie over zichzelf. Wel maakte ze zelfportretten, vaak in zwartwit. Ze heeft als ik het goed weet, blogs geschreven over wie is de mol de Nederlandse en ik dacht ook Vlaams. Geen idee of ze zelf Vlaams of Nederlands is.

Ik vind het vooral zo irritant dat ik niet op de naam kan komen. Het was niet een heel bekend blog verder dacht ik en er werd vooral gereageerd door een groepje vaste lezers vaak over de foto’s. Geen idee of iemand het kent maar wie weet.

3 likes

10e (Martine de Jong)?

4 likes

Nee deze is het niet helaas. Wel bedankt voor het meedenken! :smiley:

3 likes

Weet iemand hoe dit model taille heet? Ik zoek naar blouses/tops in hetzelfde model (ik bedoel niet een haltertop)

Gesmokte taille?

1 like

Het is toch gewoon een losse top die in de broek zit?

2 likes

Leverde helaas nog geen zokeresultaten op…

Nee… maar ik zoek wel een losse top

In het Engels heet dat shirred waist.

4 likes

Dankjewel! Ik ga daarmee verder zoeken

1 like

Hoe heet het model van zo’n soort vestje?

3 likes

Cropped kimono misschien?

2 likes

Sezane matthew pants, is wel een stijl waarvan je moet houden maar ik vind het zelf heel mooi en 100% merinowol.

1 like

Je vraagt niks synthetisch dus misschien is dit het allemaal niet, maar ik heb een zwarte flared legging van stieglitz die echt de allerzachtste is die ik heb. Een soort pyjamastof. Verder heb ik een panterlegging van urban classics van dezelfde soort stof. Misschien het proberen waard!

1 like

Ik ben op zoek naar delen van het Jewel servies van Action (in deze kleur) van een paar jaar geleden. Heeft iemand nog wat, wat niet meer gebruikt wordt?

Als het niet lukt heb ik nog wel wat roze voor je. Misschien een second best.

2 likes

Ik zag deze een tijdje terug in de kringloop in Elst (Gelderland) geen idee of dat een beetje te doen is voor je?