Ik zoek het makkelijke bakboek van Rutger van den Broek.
Online niet meer verkrijgbaar of voor absurde prijzen. Mocht iemand deze in de kast hebben staan, maar niet gebruiken, hoor ik het graag
Ik zoek het makkelijke bakboek van Rutger van den Broek.
Online niet meer verkrijgbaar of voor absurde prijzen. Mocht iemand deze in de kast hebben staan, maar niet gebruiken, hoor ik het graag
Hoeveel wil je er voor uitgeven? Voor als niemand hem heeft heb ik misschien iets gevonden
Gewoon de normale prijs, volgens mij is dat rond de 22 euro
Ik zag namelijk nog 1 belgische site die het had
En iemand via facebook marktplaats
Long shot: iemand enig idee waar deze blouse/shirt van is? Als je weet welke podcast dit is, is ook goed, dan ga ik zelf verder zoeken. Ik heb dit screenshot gemaakt en verder weet ik niks
Ik denk dat dit dezelfde print is? Zo ja dan is het een Australische winkel die nu gesloten is helaas!
Edit: te snel gelezen, die winkel verkocht dus deze top van Kuwaii en dat bestaat nog wel.
Wow! Wat heb je dat knap gevonden! Heb zitten Google lensen tot ik eens ons woog. Tof, nu heb ik in ieder geval een aanknopingspunt. Dank je!!
De print en kleuren van die blouse past ook perfect bij je avatar
Ik zoek winkels die gouden vintage ringen verkopen, het liefst in de provincie Drenthe/Overijssel of Groningen. De meeste shops die ik vind zijn in Amsterdam.
Moonflower vintage misschien? Die zit in Amersfoort dus vanuit plekken die je zegt wel iets dichterbij dan Amsterdam
Ik zoek deze ook en heb een marktplaats alert, hij is afgelopen weken een paar keer te koop gezet (maar ik twijfel dan elke keer weer en ben dan te laat). En zou ook op Vinted kijken.
Hier hebben ze 'm nieuw op voorraad: Het makkelijke bakboek
Mocht dat andere lijntje doodlopen, dan kun je ook eens kijken naar het (ook) australische merk Gorman. Die hebben ook veel van dit soort prints!
ah geweldig, bedankt!
Voor iemand anders zoek ik deze drie ornamenten, heb al gekeken op MP/vinted etc. Heeft iemand deze? Koop ze graag over
De oversized sport sweatshirts van de h&m
Champion misschien?
Aim’n vind ik geweldig!
Misschien zijn deze wat?
Wel met de eerste, die ziet er na 2 jaar intensief dragen nog mooi uit, de tweede heb ik gepast. Voelde wel kwalitatief mooi, imo.