Ah ja die zijn er wel idd. Ik heb deze, daar is het logo redelijk klein en onopvallend
Colorful standard? Alles wat ik van dit merk heb blijft super mooi!
Ik ben op zoek naar een beauty Youtuber, ze was blond, ik denk ergens begin 20. Engels/Brits en ze studeerde volgens mij ook nog rechten of iets vergelijkbaars.
Ik keek vooral haar anti haul videoâs waarin ze dan bijvoorbeeld allerlei blushes besprak, en aangaf dat je die eigenlijk helemaal niet nodig hebt. Iemand enig idee wie ik bedoel? Ik kom haar nergens meer tegen.
En zijn deze sweaters van de binnenkant zacht? Ik zoek een sweater die niet van hard katoen is zeg maar, maar iets meer fluffy van de binnenkant).
Nee die van mij is niet zacht aan de binnenkant. Alsnog wel heel comfy maar niet dat zachte spul.
Ik heb een bij de monki gekocht die zo zacht is van binnen als je bedoelt.
Valt wel heel oversized. Hij heet ook de oversized sweater.
Dankjewel voor de tip!
De Intratuin heeft afgelopen jaar posters weg gegeven. Het waren er 5, ik mis deze 2 nog. Heeft iemand ze misschien voor mij?
Ik zoek een wandlamp voor een speelhoekje van
een kind. Hij komt aan een kast aan de rechterkant te hangen.
Hierdoor kan bijvoorbeeld onderstaande lamp niet omdat je dan naar de aap zân rug kijkt.
Heel veel dierenlampen worden aan de muur gemonteerd waar ze hun voeding rechtsstreeks halen maar het moet wel aan een stekker zitten.
Kleur maakt niet uit, hij wordt waarschijnlijk toch overgespoten.
De prijs het liefst onder de âŹ70.
Die had ik inderdaad ook gezien maar die is zonder stekker. Deze moet je op een lichtpunt monteren.
Kun je er geen stekker aan (laten) maken?
Giraf met snoer
Dit lijkt me ook wel een optie ornament kan je gewoon aan de kast bevestigen en fitting los met snoer
Die laatste heb ik voor een aanzienlijk leuker prijsje bij de Kwantum gekocht, voor de liefhebberâșïž
Edit: excuus, dat is echt een tafellamp!!!
Een andere optie is misschien gewoon een losse aap (voor aan de muur, of niet) kopen en een losse pendel lamp kopen die je eromheen leidt/vastmaakt. Samen ben je sowieso veel goedkoper uit:
Dit losse aapje wilde ik ook net tippen! Dat wilde mijn dochter een paar weken geleden echt persee meenemen haha
Zoek je perse zon soort lamp? Ik vind deze dieren lampen heel leuk:
Deze vind ik ook echt cute
Zo handig ben ik helaas niet.
@JelaBerlijn jaaa deze is perfect. Ook qua hoek en hoe hij komt te hangen. Heel erg bedankt!
@Enlightenment die vind ik inderdaad ook leuk voor op een kinderkamer alleen het komt bij ons in de woonkamer in een hoek die je direct ziet als je binnen komt. Dus het moet ook nog een beetje mooi zijn voor het interieur.
@Mette12 die zijn prachtig, het zou echt perfect passen. Alleen ze zijn helaas niet met stekker waardoor je een aansluiting van de lamp in een wand moet hebben.
Ik was gisteren in Den Haag en daar lagen er nog een paar van elk!