in utrecht vorige week helaas ook niet
maar ik heb zulke borden ook van &klevering en ze staan ook wel op aliexpress als je zoiets wil
Ene Primark vestiging in Rdam had ze ook niet, maar ik vermoed helemaal niet gehad.
In het centrum bleken ze ook uitverkocht en krijgen ze ook niet meer binnen
Ik zoek de gehypte Burgundy Haze mascara van Maybelline. Heeft iemand deze gezien in omgeving Den Haag? Ben zelf al naar 2 Kruidvats en een Etos geweest maar heb de indruk dat hij daar nooit is binnengekomen. Online is hij al zo goed als uitverkocht.
De normal heeft ze vaak en echt goedkoop
Heeft iemand deze hema voorraadpot en wil die even wegen voor mij?
Ik ben hierin een zuurdesemstarter aan het maken maar voor nauwkeurig de voeding te kunnen afwegen zou ik dus moeten weten hoeveel deze pot weegt zonder deksel.
Ik ben al 3 dagen bezig en wil niet opnieuw beginnen (is nu al m’n tweede poging)
Ik helaas niet, maar kun je je weegschaal niet op 0 laten beginnen?
Als je weet hoeveel je er eerder hebt toegevoegd/uit hebt gehaald kun je ook uitrekenen wat er nu nog in zit. Dan hoef je alleen nog af te wegen wat je eruit haalt en wat je toevoegt
Helaas niet want ik was eerst in cups op het zicht begonnen en dan pas overschakeld op afwegen.
Ik heb het intussen overgegoten in een ander potje !
Ik zag van de week een vrouw met een super mooie rieten tas.
De tas had sowieso aan de onderkant vier (bruine?) soort van pootjes dat de tas goed blijft staan als je het op tafel zet bijv. Sorry echt mega onduidelijke beschrijving
Oh dat ik niet aan Google lens heb gedacht
Thanks!!
Ik heb precies zo’n badpak vorig jaar bij de primark gekocht maar daar zal die van haar wel niet van zijn.
Zelf ben ik op zoek naar een blog en ik kan hem maar niet vinden. Het was een naam die dacht ik begon met een A. Het webadres had volgens mij nog iets van WordPress erachter staan. En er staat me i3s bij dat de naam afgeleid is van iets ik dacht zelf een Griekse mythe ofzo maar dat weet ik niet zeker.
Er was een logo met een poppetje met zwart/donker haar en ik dacht een rode bril op. Het blog werd geschreven door een vrouw maar ze deelde weinig informatie over zichzelf. Wel maakte ze zelfportretten, vaak in zwartwit. Ze heeft als ik het goed weet, blogs geschreven over wie is de mol de Nederlandse en ik dacht ook Vlaams. Geen idee of ze zelf Vlaams of Nederlands is.
Ik vind het vooral zo irritant dat ik niet op de naam kan komen. Het was niet een heel bekend blog verder dacht ik en er werd vooral gereageerd door een groepje vaste lezers vaak over de foto’s. Geen idee of iemand het kent maar wie weet.
10e (Martine de Jong)?
Nee deze is het niet helaas. Wel bedankt voor het meedenken!
Weet iemand hoe dit model taille heet? Ik zoek naar blouses/tops in hetzelfde model (ik bedoel niet een haltertop)
Gesmokte taille?
Het is toch gewoon een losse top die in de broek zit?
Leverde helaas nog geen zokeresultaten op…
Nee… maar ik zoek wel een losse top
In het Engels heet dat shirred waist.