Het 'help ik zoek'-topic

Jawel hoor, je ziet het vaak bij vintage kettingen!
Bijv zo:

Ik weet alleen niet of het nou echt een los soort extra ringetje is of dat het vastzit aan de ketting.

3 likes

Elle Aime misschien?

3 likes

Jaa zo heet het idd, thanks! Kan ik gerichter zoeken.

Leuk! Daar kun je zelf samenstellen, thanks!

2 likes

Alsnog mooi, thanks!:smile:

1 like

deze broek is mijn roman empire, kan iemand deze of een hele vergelijkbare vinden in maat 27/28 :sob:

welke jeans je maar wil + 3 Ways to Put Eyelets in Fabric - wikiHow
oprecht niet zo moeilijk om te doen als dit je enige optie blijkt

maar er staat ook dat ie nog in store met last few left is in maat 27 in Amsterdam

3 likes

wil best ff voor je gaan kijken zo @instantramen

3 likes

omg als je wil!!!

1 like

Oké ik heb jullie hulp nodig :grinning: zelf ben ik vooral een kringloop-shopper, maar nu wordt dat lastig. Deze zomer heb ik een bruiloft waarvan de dresscode heel feestelijk is. En dus ben ik op zoek naar een gave jurk!

Wat ik in mijn hoofd heb:

• Een mooie opvallende jurk, met contrasterende kleuren. Ik hou van roze/donkerrood of oranje met rood, dat soort combinaties. Een beetje apart mag.
  • Grote prints of tweekleurig oid, geen kleine bloemetjes of spikkels ofzo
  • Ronde of vierkante hals
  • Geen hele grote maxi dress en ook geen strak kort jurkje
  • budget max 100€
  • mag ook een jumpsuit zijn

Ik heb zelf maat 42/44 ongeveer en ben vrij klein :slightly_smiling_face: ben zelf ook nog op zoek maar elke tip is meegenomen!

3 likes

@anon59849077 https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-en-jumpsuits-jurken/jurk-met-pofmouwen_67077138.html?c=87

5 likes

Wow, bedankt! Ik vind die eerste twee serieus al super leuk :grinning: ik ga even goed kijken

2 likes
8 likes

Ik ga binnenkort een hele lange wandeltocht maken in spanje (de camino), en ik wil graag een lichtgewicht zomerjurkje mee om in de dorpjes te dragen als ik niet in wandelkleding ben. Ik wil max 6kg meenemen en de meeste jurkjes die ik heb zijn lang van een relatief zware stof. Heeft iemand een tip voor een fijne lichte jurk/jumpsuit? Het liefst met iets van elastiek bij de taille

1 like

Misschien even kijken bij Bever of een andere buitensportzaak?

Is zoiets wat?

Jack Wolfskin Tioga Road Flower Dress Jurk Dames | Beverc7hfke_up*MQ…&gclid=Cj0KCQjw8pKxBhD_ARIsAPrG45k7GBqzL_qKbzfg74Q5bYYyz6wbzZWEy4j7jixs_u4-9mO25Lf9j2caAvG7EALw_wcB

1 like

Zou even zoeken op een voile jurkje die zijn vaak licht en luchtig
Sorry ik bedoel @ Reader

1 like

https://www.anwb.nl/webwinkel/p/85462/trixie-travel-jurk-dames-human-nature?anwb_color=16

Ik heb zelf deze. Heel licht, van travelstof (dus ook sneldrogend).

Alvast heel veel plezier!!

1 like

Heeft iemand de groene broek van Vanilia die een tijdje geleden forumtrend was te koop in maat 38 toevallig? Heb al op Vinted gekeken maar helaas!

Als je de tailored twill bedoelt, die kun je in een maat kleiner kopen! Dus wellicht kun je wel een 36 vinden.

2 likes

Ik zoek een winkel/webshop waar ze kleding met de stijl van kleding uit eind jaren 80 en begin jaren 90 verkopen, zoals uit de fresh prince of bell air. Als ik zoek krijg ik alleen maar dingen van feestwinkels of van Temu. Ik vind het aanbod in de meeste kringlopen helaas ook niet top.

Misschien bij Episode, ze verkopen voornamelijk kleding uit de jaren 80 en 90.

2 likes