Jawel hoor, je ziet het vaak bij vintage kettingen!
Bijv zo:
Ik weet alleen niet of het nou echt een los soort extra ringetje is of dat het vastzit aan de ketting.
Jawel hoor, je ziet het vaak bij vintage kettingen!
Bijv zo:
Ik weet alleen niet of het nou echt een los soort extra ringetje is of dat het vastzit aan de ketting.
Elle Aime misschien?
Jaa zo heet het idd, thanks! Kan ik gerichter zoeken.
Leuk! Daar kun je zelf samenstellen, thanks!
Alsnog mooi, thanks!
deze broek is mijn roman empire, kan iemand deze of een hele vergelijkbare vinden in maat 27/28
welke jeans je maar wil + 3 Ways to Put Eyelets in Fabric - wikiHow
oprecht niet zo moeilijk om te doen als dit je enige optie blijkt
maar er staat ook dat ie nog in store met last few left is in maat 27 in Amsterdam
omg als je wil!!!
Oké ik heb jullie hulp nodig zelf ben ik vooral een kringloop-shopper, maar nu wordt dat lastig. Deze zomer heb ik een bruiloft waarvan de dresscode heel feestelijk is. En dus ben ik op zoek naar een gave jurk!
Wat ik in mijn hoofd heb:
Ik heb zelf maat 42/44 ongeveer en ben vrij klein ben zelf ook nog op zoek maar elke tip is meegenomen!
@anon59849077 https://shop.mango.com/nl/dames/jurken-en-jumpsuits-jurken/jurk-met-pofmouwen_67077138.html?c=87
Wow, bedankt! Ik vind die eerste twee serieus al super leuk ik ga even goed kijken
Ik ga binnenkort een hele lange wandeltocht maken in spanje (de camino), en ik wil graag een lichtgewicht zomerjurkje mee om in de dorpjes te dragen als ik niet in wandelkleding ben. Ik wil max 6kg meenemen en de meeste jurkjes die ik heb zijn lang van een relatief zware stof. Heeft iemand een tip voor een fijne lichte jurk/jumpsuit? Het liefst met iets van elastiek bij de taille
Misschien even kijken bij Bever of een andere buitensportzaak?
Is zoiets wat?
Jack Wolfskin Tioga Road Flower Dress Jurk Dames | Beverc7hfke_up*MQ…&gclid=Cj0KCQjw8pKxBhD_ARIsAPrG45k7GBqzL_qKbzfg74Q5bYYyz6wbzZWEy4j7jixs_u4-9mO25Lf9j2caAvG7EALw_wcB
Zou even zoeken op een voile jurkje die zijn vaak licht en luchtig
Sorry ik bedoel @ Reader
https://www.anwb.nl/webwinkel/p/85462/trixie-travel-jurk-dames-human-nature?anwb_color=16
Ik heb zelf deze. Heel licht, van travelstof (dus ook sneldrogend).
Alvast heel veel plezier!!
Heeft iemand de groene broek van Vanilia die een tijdje geleden forumtrend was te koop in maat 38 toevallig? Heb al op Vinted gekeken maar helaas!
Als je de tailored twill bedoelt, die kun je in een maat kleiner kopen! Dus wellicht kun je wel een 36 vinden.
Ik zoek een winkel/webshop waar ze kleding met de stijl van kleding uit eind jaren 80 en begin jaren 90 verkopen, zoals uit de fresh prince of bell air. Als ik zoek krijg ik alleen maar dingen van feestwinkels of van Temu. Ik vind het aanbod in de meeste kringlopen helaas ook niet top.
Misschien bij Episode, ze verkopen voornamelijk kleding uit de jaren 80 en 90.