Op Vinted zoeken op vintage of retro? Werkt voor kinderkleding in ieder geval goed.
Ik vind de oude collectie van bobochoses ook wat dingen in de jaren 90 stijl hebben. Bijvoorbeeld deze jas
Dit kende ik nog niet, leuk! Dankjewel
Als ik snel google op ‘badpak touwtjes rug’ vind ik er een paar bij bijv my jewellery en nakd.
Waar kan ik chunky lederen loafers vinden voor brede en moeilijke voeten die snel pijn doen? Graag dus een ‘goed’ schoenenmerk, waar comfort en kwaliteit boven fashion staan (maar ik zie er toch graag nog wat hip uit als het even kan). Ik wil gerust wat meer neertellen voor een goed paar. Ik heb al bij Vagabond en Dr. Martens gekeken maar die zitten toch net niet goed of zijn te stug. Ben nu Camper aan het bekijken maar moet daarvoor even een uitstapje maken om ze eens te kunnen passen.
Geox (ja, echt)
Niks mis met Geox wat mij betreft, die hebben ook echt mooie en fijne schoenen. (Ook hele lelijke)
Dit dacht ik eerst en blijkt dus niet zo.
Ja, ok.
Ze hebben echt wel lelijkere schoenen hoor, dit valt toch wel mee. Maargoed, is ook een kwestie van smaak en behoeften.
Gabor
O’neill heeft nu ook veel badpakken met touwtjes op de rug
Clarks heeft chunky loafers! Die hebben ze evt. ook in twee breedtematen.
Mango heeft fijne, lichte jumpsuits.
Ik kan geen linkje delen, maar als via hun website zoekt op ‘ Lange jumpsuit met strik’ vind je er een (die ik heb en fijn vind).
Ik ben op zoek naar zomerjurkjes die boven de knie vallen, maar wel lang genoeg zijn, ik ben 1.79cm en ze vallen allemaal veel te hoog! Iemand een tip?
Al de tall-collectie doorgespit?
Clarks mss? Zitten echt supergoed en hebben wide fot modellen.
ik zoek een stevig hoesje/inzetje om zo’n touwtje aan mn telefoon te kunnen hebben. Zoals die hoesjes van atelje dus, maar mijn ervaringen daarmee zijn echt slecht, en hoor om me heen ook eigenlijk alleen maar klachten. Het maakt me niet uit hoe lelijk het is (ok wel een beetje), ik wil gewoon zonder tas naar buiten kunnen en niet mn telefoon in een te kleine broekzak hoeven proppen, maar dus ook niet bang zijn dat dat touw bij het minste of geringste knapt of dat de schroefjes los gaan. Iemand tips?
Ik heb er eentje van het merk iMoshion (voor iPhone) het koord kun je aan het hoesje vastklikken en weer afhalen en als gewoon hoesje gebruiken. Ik vind hem wel fijn, maar ik gebruik hem niet super vaak dat ik iets kan zeggen over de kwaliteit.