Het 'help ik zoek'-topic

Nola amsterdam!

1 like

Weet iemand een merk met leuke gouden sieraden, het liefst echt goud dus niet verguld. Ik ben opzoek naar een armband en oorbellen.

1 like

Charlotte Wooning heeft mooie dingen!

2 likes

Anna&Nina, Studio Kroewe

6 likes

Isabel Bernard of Jackie Gold

3 likes

Blush of jackie

4 likes

Ik zoek al sinds 2020 dit jasje in maat m/l. Vinted hou ik zeker in de gaten maar tot nu toe alleen nog in slechte staat kunnen vinden. Iemand die deze toevallig heeft/wil verkopen?

Ohhhh deze is echt perfect. :raised_hands:t2: Heel erg bedankt voor de tip.

3 likes

Oro Vintage Jewelry: zowel vintage als eigen lijn; ik ben met name fan van ringen maar heb ook een prachtige armband van ze.
Eenvoud (in Amsterdam, niet online)

1 like

Ik wil deze Adidas-broek, maar kan hem nerrrgens vinden online. Maat 38 of 40, in deze kleur (Magic Earth).

Iemand hem ergens toevallig in een winkel gezien?

https://www.adidas.nl/adicolor-classics-firebird-primeblue-trainingsbroek/HN5898.html?cm_mmc1=NL&fbclid=IwZXh0bgNhZW0BMQABHQyWrtOeffvjDDfPYOlQfr_yNhTS30RjkgPRZ1jyTlzdDg07Nlj8ZmOVCw_aem_AUNQE82hwheV80nbprwMo69ptGPQjdJ33gORgbPkv_8uM955-LbeEe11_ZkA2wNhEYtUw64lZ5SBCG81Jw5iBo0Y

1 like

Isabel Bernard misschien?

Om in de sieraden te blijven, ik zoek een winkel waar ze ook ringen van 18k goud verkopen, liefst vintage. Nieuw ook goed, maar die zijn vaak alleen in 14k (en veel te groot)

Ik ben op zoek naar zoiets:

Maar dan het liefst met niet doorzichtige lades en zonder wielen, aangezien ik hem ergens op wil zetten. Iemand enig idee?

Zoiets? IRIS Style Chest Ladesysteem met 3 lades - 3 x 15L - Kunststof - Zwart | bol of Plasticforte Thuis kantoor organizer ladeblok - 26 x 37 x 49 cm - Kunststof - Wit - 4 lades - Ladeblok | Blokker
Beide merken hebben meerdere modellen/afmetingen, dus wellicht zit daar iets tussen.

6 likes

Thanks! Ga thuis even nameten of een van deze past

1 like

Bij deze kan je de wielen er heel makkelijk afhalen.
Ik heb ook een hele zwarte versie van de action, maar weet niet of ze die nog verkopen

4 likes

Ik zoek zo’n boekje met een verwisselbare inhoud, van echt leder met een touwtje. Alleen hier zit zo’n gekke swoop in de kaft, terwijl ik graag een rechte heb. Maar die krijg ik maar niet gevonden

Mocht je niks anders kunnen vinden, zou je die flap dan niet gewoon recht kunnen (laten) snijden? Denk dat een schoenmaker dat zo voor je kan doen, als je dat zelf niet aan durft.

1 like

Iemand een idee over de volgende schoenen: Ik zoek mint groene sandalen met hak, grovere hak en een caged neus
Deze twee zijn het niet , maar geven een beeld

2 likes

Misschien de Cassia Six van Via Vai? Ik heb die zelf in het mintgroen. Zijn wel van vorig jaar, maar misschien nog wel te vinden op Vinted.

2 likes