Het 'help ik zoek'-topic

Ik ben tevreden over mijn hoesje van het merk ‘Change’.

1 like

Misschien is dit wat? Die doe je dus door je eigen hoesje heen. Ze hebben meer foto’s, zie de app/website.

3 likes

Die heb ik, ben wel tevreden over de stevigheid maar moet het koord vaak opnieuw knopen omdat het regelmatig ‘los’ komt en dus te lang is voor mij.

1 like

Zou een ander type knoop dan niet een optie zijn? Er zijn knopen die niet los gaan, YouTube heeft er vast filmpjes over. Als hij verder wel bevalt zou ik dat proberen.

3 likes

Ik heb deze

Hij kan bij mij gewoon in mn hoesje

1 like

Deze bevalt mij ook heel goed, ik gebruik hem al maanden

1 like

Waarschijnlijk :smiley:

4 likes

Weet iemand welke broek dit kan zijn? Screenshot is van de Instagram van Amber Brantsen

6 likes

Oeh wat een leuke! Dit wil ik ook weten haha.

5 likes

Al eens eerder gepost, maar toch nog niet gevonden.

Weet iemand hoe dit model heet? En misschien zelfs waar je het kan kopen?

(Deze is van Only, maar kan ik niet weer vinden)

4 likes

Babydoll top misschien?

2 likes

Helaas kan ik het daarmee nog niet vinden. Boho blouse komt in de buurt :blush:

6 likes

Misschien aangerimpelde top?

1 like

Bedankt! Al wel in “plussize” gevonden, dus nu vinted af aan het struinen voor mijn eigen maat :blush:

1 like

Heeft er iemand een aanrader voor een opberg-iets voor gellak en accessoires? Dat ding van Pink Gellac ziet er prima uit, maar is telkens uitverkocht en vind het ook wel wat overpriced.

Ik gebruik zo’n soort doosje van Sostrene Grene

3 likes

Ik zou ook gewoon een doos of plastic kratje gebruiken die je al hebt :slight_smile:

2 likes

Ik gebruik van die lege geschenkdozen van Rituals, waar ik dan soms onderverdelingen maak met kleine plastic bakjes voor vijlen en penselen etc. Dat heb ik dan in een grote doorzichtige box gedaan zodat ik ook mn lamp etc erbij kan steken en alles bij elkaar zit.

2 likes

Ik heb deze Amazon.nl Ben er erg tevreden over, voor mij past alles erin (ik heb zo’n ronde PG-lamp).

2 likes
  • ik ben voorzien -
1 like