Het 'help ik zoek'-topic

Hier lagen ze zaterdag nog volop, ik ga even kijken voor je!

Edit: helaas ook inmiddels alles uitverkocht

Vanochtend lagen er hier nog verschillende! Welke / hoeveel wil je? Stuur maar een pm!

1 like

Lief dat je hebt gekeken!
Ik denk ook dat ze overal al uitverkocht zijn. En ze wisten ook niet of ze nog aangevuld worden.

Ik hoop dat het duidelijk is haha, maar ik ben op zoek naar sneakersokken die wat hoger over de wreef vallen. Met normale sneakersokjes krijg ik na een dag sneakers aan te hebben, een afdruk en striemen op het stukje wreef waar geen sok overheen valt. Draag ik “ouderwetse” enkelsokken heb ik het niet, maar dan steekt het randje van de sok boven de schoen uit. Ik zoek dus de combi van die twee

voorbeeld van wat ik niet zoek

1 like

Ik heb goede verhalen gehoord over de sneakersokken van xpooos, zelf heb ik er geen ervaring mee.

Ik zal morgenochtend vanuit mijn werk nog even voor je kijken! Klein filiaal, dus de kans is er dat ze er überhaupt nooit waren haha, maar je weet maar nooit.

Ik ben voorzien! Dankzij @Fredje
Maar lief dat je het aanbiedt!

2 likes

Wil je helemaal geen randje boven je sneaker uit of vind je het randje van normale enkelsokken niet leuk?
Ik was eerst ook van ik wil helemaal geen randje zien, maar ik heb nu enkelsokken van Marcmarcs met een subtiel lurex glitterboordje. Heb zowel met goud- als zilverkleur dus ik kies dan wat het best bij de sneaker past.
Ik vind het nu dus juist leuk dat je het randje ziet, maar moet natuurlijk ook bij je sneaker passen.

2 likes

Ik heb laatst sokken van Scholl gekocht bij de Action die ik erg fijn vind en die denk ik aan je eisen voldoen!

voetenfoto

3 likes

Goeie tip, zulke bedoel ik idd! Ik ga eens kijken bij de Action, dankje! ook thanks @Lavender95 zoiets is ook wel leuk

1 like

Kent iemand van die flavour drops die niet chemisch smaken in de smaak chocolade of witte chocolade?

De chocolade van my protein vond ik wel chemisch…

Geen flavor drops maar flavor powder wel als dat ook goed is

2 likes

Zelf gebruik ik de carameldrops van GreenSweet. Ben ik erg tevreden over. Ze hebben ook een chocoladevariant geloof ik, maar die heb ik zelf nog niet geprobeerd.

2 likes

Ik zoek een tasje (bijna) precies zoals deze maar dan van iets betere kwaliteit en met gouden hardware. Het budget is maximaal €150.

Zoveel tasjes die hier op lijken maar het dan net niet zijn.

1 like

Michael kors? Dat is een beetje dat budget, zelfde stijl en gouden hardware.

1 like

Heb je al bij littlegreenbag gekeken naar zwarte crossbody tasjes? Heel veel keuze en zie wel wat dingen in dezelfde stijl, maar volgens mij niet exact dit met gouden hardware.

4 likes

Omybag Emily Black lijkt er op. Die is €20 boven je budget, misschien dat je hem ergens met een niruwsbriefkorting voor 10% minder kunt krijgen. Dan heb een wel een mooie kwalitatieve versie!

1 like

Als je leren tassen googled met ‘camera bag’ in je keywords dan krijg je ook vaak dit soort tassen te zien.

2 likes
3 likes

Als het zonder melk is? Dan graag!:blush: