Het 'help ik zoek'-topic

Ik heb een north face tri climate jas, de bovenste laag is een regenjas met ook een capuchon en zo’n klepje, vind het prima werken als regenjas en zweet er niet echt extra in. Heb ook een van Vila, soort van Rains lookaliks, dat is echt broeikaseffect en zweet ik zoooveel in, die doe ik nooit aan sinds ik die andere heb.

2 likes

Heeft iemand toevallig in een fysieke winkel strandhanddoeken speciaal voor een strandbedje gezien? Het liefst met een zakje aan de zijkant voor je boek etc. Zoiets dus:

Online vind ik heel veel vage sites, maar ik wil het materiaal liefst even voelen eerst!

@Yzile Mijn regenjas is van Regatta Great Outdoors. :slight_smile:

2 likes

Ik wil een nieuwe waterfles. Eigenlijk wil ik een Owala, maar dat is nogal lastig qua versturen enzo. Weten jullie een fles die wel dezelfde eigenschappen heeft? Voornamelijk het ingebouwde rietje lijkt me heel handig. Ben benieuwd of jullie tips hebben.

Ik heb voor mijn dochters flessen van Yeti gekocht en wil nooit meer anders. Na een jaar (in de vaatwasser en over het schoolplein gesmeten worden) gebruik nog als nieuw. Ik woon in een land waar het altijd 30 graden is en na een dag school zijn de ijsklonten nog net niet meer gesmolten zeg maar. Zij hebben deze, maar er zijn veel versch. soorten:

2 likes

Ik heb er een van wattamula! Niet duur en alles kan in de vaatwasser. Heel fijn.

1 like

Oh ik heb hier slechte ervaringen mee. :frowning: door de vaatwasser zitten er krassen in. Ook lekken ze na een jaar. Ik zat nu juist te kijken naar Camelbak.

(Ik heb de plastic die in de vaatwasser kan, niet de rvs).

1 like

Oh gek die heb ik ook! Maar ik moet zeggen dat ik m altijd rechtop heb staan want tis echt van huis naar auto naar werk en andersom. Dus dat kan ik inderdaad niet beoordelen.

3 likes

Ja dat had ik ook idd! Maar sinds kort veel thuis en dan leg ik het op de bank, heel die bank nat. Echt balen.

1 like

Ik had een Camelbak maar die is bij mij na een paar maanden al gaan lekken helaas, maar lees er veel verschillende ervaringen mee

1 like

Hooo jammer weer. :joy:

Ik had laatst mijn baby neefje op bezoek en die draagt super zachte kleertjes van o.a. grey label. Ik wil ook zulke zachte shirts. Maar dat merk heeft amper nog volwassen kleding.

Dus ik ben op zoek naar super zachte fitted long sleeved t-shirts. Merinowol/zijde misschien? Ik neig naar grijs, donkerblauw, groen of zachtroze. Ik zie bij dilling dingen die me aanspreken, heeft iemand ervaring met dat merk? Of andere aanraders?

Dilling misschien?

Edit: oh haha ik las het onderste gedeelte van je bericht niet. :sweat_smile: Ik heb er kleren voor m’n baby voor en ben tevreden! Blijft lekker zacht en pilt minimaal.

3 likes

Ik draag heel graag de wol/zijde truitjes van Dilling. In de herfst en winter draag ik ze eigenlijk altijd als eerste laag onder de rest van mijn outfit.

1 like

Merci voor je reactie, ook @Silica, ik heb twee shirtjes uitgekozen en besteld. Ze hebben met mooie ribstof en met een subtiel gaatjespatroon erin. Net zoals bij babykleertjes haha, ik ben benieuwd of het aan mijn (nu hoge) verwachtingen voldoet.

4 likes

Heb je alleen merino, of de mix? Want de volledige merino truitjes van dilling vind ik wel een beetje kriebelen. Die zijn niet super zacht.

2 likes

1 long sleeve van 100% merinowol met ribstof en een pointillé shirt met merino/zijde mix. Het zijn base layers, die zouden niet mogen kriebelen toch?

3 likes

Klopt maar ligt wel een beetje aan hoe gevoelig je huid is. Ik kan 100% merino ook niet hebben, de merino/zijde mix wel.
Voor heel veel mensen is merino echter geen probleem, dus dikke kans dat het bij jou gewoon goed gaat!

3 likes

Mochten de shirtjes heel goed bevallen: in september (dacht ik) heeft dilling altijd sale met 30-40 procent korting op alles.

4 likes

Ik vind het verder geen probleem met dragen hoor, maar weet wel dat de volledig merino variant dus wellicht niet zo zacht is als je in gedachten hebt. Ik heb twee coltruitjes en daar ben ik erg tevreden over! Zou je willen posten hoe die mix bevalt? Daar ben ik wel benieuwd naar.

2 likes