Het 'help ik zoek'-topic

Zal ik doen!

1 like

Weet iemand een fysieke winkels waar je nog buttons kunt kopen? Het liefst buttons voor kinderen met Mario of Minecraft o.i.d. erop. Ik kom ze zelf niet vaak meer tegen.

Xenos zie ik dit wel!

2 likes

Ik heb ze binnen! Die met zijdemix is zachter dan die van enkel merino, maar niet super zacht. Niet zoals de babykleertjes. Misschien moet ik naar bamboekatoen kijken.

Verder vind ik de shirts veel te dun. Ik heb een lichtroze en een donkerblauwe en je ziet mijn navel en moedervlekjes er doorheen. Ook mijn bralette is duidelijk te zien. Met een hemdje eronder valt dat op te lossen. Maar niet echt tevreden dus 🫤

Foto van doorschijnend shirt

6 likes

Ik was net in de xenos en moest denken aan dit bericht! Mario huts.

6 likes

Nedgame en misschien game mania.

1 like

De kleertjes van gray label zijn van heel zacht katoen. Een ander merk wat dat heeft is Phil&Phae, die hebben soms wat volwassenen items maar ze hebben sinds kort ook Phae women. Misschien dat daar in de collectie nog een longsleeve zit?

2 likes

Ik draag ze alleen als onderlaag in de winter en vind het juist fijn dat ze zo dun zijn dat ze overal makkelijk onder passen. Maar als je ze als gewoon shirt wil dragen is dat inderdaad niks.

Oh dat ziet er vanuit de webshop mooi uit! Dank om te delen! Petit Bateau is misschien ook nog een goede qua zachte katoen.
En @simsalabim ja daar zijn ze wel goed geschikt voor inderdaad. Ik heb graag de optie om een trui of vest uit te doen zonder gene op het werk haha.

4 likes

Heeft iemand een tip voor high waist skinny jeans die ook wat smaller zijn bij de taille? Kan nu alleen modellen vinden die recht lopen…

1 like

Yesss dankjewel! Ik ga even kijken, nog net op tijd voor het nieuwe schooljaar.

2 likes

Heeft iemand misschien het boek ‘brain and behavior 4th custom edition’ (of de 5e editie) te koop? Is het boek voor eerstejaars psychologie studenten in Utrecht.

1 like

Ik weet vrij zeker dat ik die heb maar zal het editienummer vanavond even moeten controleren

2 likes

Moxy van Dr Denim?

1 like

Dankjewel! Ik zoek alleen meer echt een lichte spijkerbroek

Dr. Denim gaat lubberen helaas…

@Eyimfihlo Kafey van G-Star.

2 likes

Dankjewel voor deze tip! Ik ga even kijken of ze deze ook in het lichtblauw hebben

Dit vest van Zara in maat 164 (kindermaat). Google image search en vinted nog niet gelukt.

1 like

Een vriendin van me wil een bepaalde tas hebben voor haar verjaardag, maar ik wil liever niet uit Thailand bestellen voor 40 euro. Iemand wel eens iets vergelijkbaars in NL tegen gekomen? In elk geval iets van vergelijkbare grootte en met brede band!

Misschien die ene olend (oid) tas die een paar mensen hier ook hebben?

1 like