Het 'help ik zoek'-topic

En deze zakt niet af?

4 likes

Ik heb deze zelf niet, maar het model ziet er niet uit of het überhaupt kán afzakken.

2 likes

Ik kan je sowieso laarzenspanners aanraden om de schacht strak(ker) te houden. Verder geen specifiek laars advies

3 likes

Ik zoek een organische salontafel. Ik vind deze dus echt fantastisch: dat wolkachtige en over elkaar heen staan, maar de kleuren passen helaas niet bij de rest van mijn interieur. Ik zoek zoiets maar dan in het zwart of eiken. ik zie vaak tafels die dan heel rond zijn of een beetje driehoekig (2x die groene zegmaar) dat zoek ik dan niet… Weet iemand waar ik zoiets kan vinden en dan het liefst ook nog een beetje betaalbaar :grimacing:

image

1 like

Als je het niet in de goeie kleur betaalbaar kan vinden en je ze wel heel graag wilt, zou je deze zelf in kleur naar wensen kunnen schilderen eventueel.

3 likes

Ik ben op zoek naar (een soort) onderstaande schoenen alleen dan in het olijf/donker groen. Ik weet dat sézane zulke heeft, maar dat is boven budget :sweat_smile:
Heeft iemand een tip?

1 like

Misschien de Bree’s New World cloudy tafels? Zijn niet heel goedkoop en misschien ook niet te organisch gevormd genoeg.

3 likes

Wehkamp heeft best een grote collectie salontafels. Ook zoiets voorbij zien komen! Anders misschien Kwantum?

1 like

Leuk zo’n eerste werkdag in de regen op de fiets :sweat_smile: Ik zoek dus een waterdichte rugzak, want je tas in een boodschappentas meenemen staat ook zo knullig.

Is Rains of Eastpak Roll Up iets? Of is er nog een betere?

2 likes

Ik heb er een van New Rebels (rolltop) via Vinted. Die houdt het bij mij al twee jaar uit (intensief gebruik) en blijft waterdicht. 1 keer bij de schoenmaker een randje opnieuw dicht laten stikken.

3 likes

Ik heb waterdichte zak voor over m’n tas van de decathlon, is misschien ook nog een optie als je al een fijne tas hebt

2 likes

Rains rugzak! Werkt goed!

3 likes

Ik heb ook een rains en ben er tevreden over

1 like

Zag bij zalando lounge vandaag rains tassen!

2 likes

@FrootLoops @Riley @zonderslaap thanks, het is een Rains rugzak geworden!

3 likes

Ga je geen spijt van hebben!! :grin:

1 like

https://ca.puma.com/ca/en/pd/scuff-sherpa-slippers/384943

Deze?

3 likes

Haha ik dacht dat dit een mini dierenpootje met een klein slofje was :joy:

3 likes

Ik heb zelf deze salontafel. Niet helemaal wat je omschrijft, maar wel groot en organisch. Past overal bij doordat het glas is. Goed schoon te houden btw.

Ik ben er echt heel blij mee! Ik heb er zelf een dienblad op staan met een grote vaas met bloemen en heb onder de glasplaat op het hout vaak wat boeken liggen.

7 likes

Ik zoek twee van deze rekjes van ikea. Mijn filiaal heeft ze niet meer

1 like