Het 'help ik zoek'-topic

Deze van Weekday misschien?

https://www.weekday.com/nl-nl/p/men/bags/samir-crossbody-bag-black/

https://www.weekday.com/nl-nl/p/women/bags/carry-bags/washed-cotton-crossbody-bag-dark-khaki-green-1223198002/

Of deze van Pale Berlin:

2 likes

Die van de Weekday is een top tas!

3 likes

Heel eerlijk gezegd zou ik niet een andere tas geven dan die zij vraagt. Ik zou daar zelf in ieder geval (waarschijnlijk) niet blij mee zijn. Of weet je dat ze iets vergelijkbaars ook leuk zou vinden?

12 likes

Ik ga dit uiteraard met haar overleggen

1 like

Ik zoek een wat langere (over de billen) witte blouse van natuurlijk materiaal, met een kraagje en lange mouwen.
Ik wil het dragen onder wintertruien.

Het liefst niet al te duur want eenmaal een vlek… en ik ben nogal een knoeier. En ook niet al te kwetsbaar van hele dunne stof of zijde ofzo. Iemand recent zoiets ergens gezien? Heb H&M en Zalando al uitgespeeld

Deze misschien?

3 likes

C&A? Beiden van 100% katoen. Ik heb die eerste, draag die vaak.

3 likes

Top! Ga deze proberen!

@Pythagoras ook bedsnkt!!

2 likes

Als je budget wat groter is… Deze zijn echt van goede kwaliteit. Ook vaak wel te vinden op vinted.

https://www.sezane.com/nl/product/blouse-max/wit-casual#size-32

Ja maar ik ben dan bang dat daar gelijk een veeg van het of het ander op komt… en wil iets wat ik gewoon veel en heet kan wassen. Ben met sezane bang dat het te delicaat is. En hij heeft een borstzak en dat vind ik niet mooi haha

2 likes

Ik zoek een mouwloze mini-jurk met luipaardprint met een halter of mock neck of iets anders in die aard! Het is om uit te gaan, dus liefst niet in het materiaal van bv een casual zomerjurkje.

Is dit iets voor je?

1 like

Zou liefst wat meer fitted model hebben maar ik houd hem als backup, thanks!

2 likes

Perse met dat bandje midden op je voet?
Anders zijn deze echt een aanrader:

Lopen als slofjes . Wilde zelf ook eerst met zo’n bandje als in jouw foto, maar kon onmogelijk een paar vinden dat echt mooi was en lekker liep, dus heb nu zelf die van de manfield.

3 likes

Ik ben op zoek naar deze mokjes van Royal Doulton (bright, 0,28 liter).

image

Ik heb er een kapot laten vallen, maar vind online alleen nog maar de 45 cl :frowning:. Heeft iemand van jullie meer geluk / een tip waar ik het nog zou kunnen vinden? Op marktplaats zie ik ook niks.

1 like

Ik droeg vaak pumps van Tamaris toen ik veel moest staan/lopen, maar ik zie zo gauw geen soortgelijke pumps met dichte zijkant. Maar misschien kan je eens op de site kijken, ik heb maar even snel gekeken.

1 like

Heb een paar van Koi, zonder de T maar wel met bandje over de voet.

Ik ben op zoek naar een blazer zonder gladde stof aan de binnenkant.

In bijna alle blazers zit aan de binnenkant een hele stof (ander materiaal dan de buitenkant). Ik vind dit altijd heel warm en zweterig. Iemand tips welke merken goede blazers hebben zonder deze stof?

2 likes

Bedoel je een ongevoerde blazer? Als je dat googelt krijg je al veel resultaten!

Je kan de voering er ook zelf uit knippen

1 like