Ik zoek het nummer wat Lieke op de piano in oogappels speelt. Het gaat om de laatste paar minuten van aflevering 7 seizoen 1.
Shazam zegt
Una Mattina (From “Intouchables”) van Music Legends
Is dit hem?
Yes je bent fantastisch! Mijn Shazam pakte hem niet. Dankjewel
Ik ben op zoek naar goed corrigerend ‘‘ondergoed’’ voor een kleine portemonnee. Ondergoed tussen haakjes omdat ik het liefst, omdat ik denk dat dat het fijnst eronder is, een body wil met string en beetje laag uitgesneden bij de borsten. hij moet onder een chique jurk. Wie heeft de perfecte tip?
Oeh, dat had ik vandaag al moeten weten, dan had ik hem kunnen passen. Ja het is meer nieuwsgierig naar welke echt fijn / goed zijn. tot +/- 20 euro is wel oke.
Weet iemand een broek die lijkt op deze van Pull & Bear, maar dan van dikker materiaal zodat het ook in de winter warm is?
De meeste broeken zijn mij te wijd…
Misschien deze van Sissy-boy?
Is wel denim en dat heeft natuurlijk wel iets andere uitstraling dan de broek die je als voorbeeld postte. Ik heb m zelf en acht m in elk geval winterproof qua stof.
Ik zoek een jute zak voor een klein prijsje, zonder bedrukking. In deze periode zijn jute zakken best goed verkrijgbaar, maar ik kom ze vooral met print tegen. Online bestellen kan wel, maar dan heb je verzendkosten en zijn ze meestal ook duurder. Heeft iemand toevallig in een winkel of folder deze zakken gezien zonder print, voor een paar euro?
Voorbeeld (maar dan dus zonder print):
Uniqlo heeft zoiets met een wollen look. Valt wel kort (ik met 162cm pas hem precies qua lengte), volgens mij hebben ze ook een tall versie.
Edit: ik vind hem bij dit vrouwke dus ook wat te kort vallen.
Lief, dankjewel! Die is alleen wel relatief klein, ik zoek meer een afmeting zoals op het plaatje. Maar anders is dit een goede optie
Nee dat is niet zo handig… en soms zie je de print dan helaas alsnog. Anders was dat ook een goed idee.
@Fredje De verzendkosten zijn dan hoger dan de zak zelf, daarom zoek ik iets in een fysieke winkel en niet online. Dankjewel
Je kunt ze ophalen bij die winkel e.v.t. moet je wel vlak bij woerden wonen.
Hornbach heeft ook grote jute zakken
Deze! Ik heb de regular lengte en die is precies goed voor mijn 1.67, hij is er ook in short en long
Oh sorry voor de late reactie! Maar bedankt! Is deze niet heel wijd? Ik heb vaak jeans maat 25 of kledingmaat 32
Ziet er wel leuk uit! Maar inderdaad vrij kort. Voor mijn lengte zou ik dan op een M uitkomen, maar dan is ie te wijd…
Bedankt! Vind je deze warm genoeg voor de winter?