Het probleem is denk ik dat het polyester voering is. Je kan ook een jasje zoeken met een voering van viscose oid.
Is dit een merk dat je vooral kan kopen bij duurdere zaken met keukengerei en kookartikelen etc? Anders loont het misschien om gewoon enkele winkels bij je in de buurt te mailen/bellen.
Bedankt voor de tips! Maakt het zoeken een stuk makkelijker
Ik zoek een tas voor werk van een duurzaam werk maar wel een beetje te betalen (onder de 150-200€)
Ik moet best een eindje fietsen en fiets altijd alsof ik haast heb (en zweet snel) en heb daarom liever geen rugtas maar gewoon een tas die ik achterop mn fiets kan zetten zoals een schoudertas.
Wat voor stijl en materiaal? Meer netjes van nepleer bijvoorbeeld of mag het ook sportiever zijn van een technische stof?
Denise Roobol
Matt & Natt
Liever wel (nep)leer maar niet heel strak/super netjes. Ik hou wel van een beetje rommelig/af leer of suede, Technische stof vind ik wat minder leuk.
Vinted misschien, en zoeken via Google Lens?
Ik zoek dit soort tops van goede kwaliteit:
Vind die halfhoge hals super mooi. Deze is van de zara en waarschijnlijk bagger kwaliteit.
Edit: niet specifiek deze kleur
Ik heb die van zara en vind ze prima kwaliteit!
Al twijfel ik nu of de hals wel zo hoog is…
Heb deze ook van de zara en is echt m’n favo want zit zelfs een dubbele laag in voor de boobs
Edit; al is die van mij ribstof en indd ook net een iets lagere hals net als @chasingrainbows
Heb je toevallig een link of artikelnummer?
Hm zie ‘m niet meer online en heb het label eruit geknipt sorry! Hij was van afgelopen zomer…
Van Reformation hebben zo zelfde soort top. Ben altijd tevreden over de kwaliteit van Reformation.
Linkje van de top
Ik ben op zoek naar een bomberjack die qua kleur en ook glans op onderstaande jack lijkt. Kleur is bruin/goud/brons. Het is een langer model dan dit, meer oversized. Ook goed gevoerd, dus meer jas dan iets dat je ook binnen kan dragen. Op de mouwen zaten stiksels soort embroidery bij de ellebogen dacht ik. De kleur van het stiksel was iets donkerder dan de kleur van de jas. Volgens mij verder geen andere dingen erop, ook niet die grote zakken zoals onderstaand jack. Ik zag het vanmiddag bij iemand, maar te ver weg om te vragen waar die van was.
Heb ze er bij mij ook uitgeknipt haha en indd heel fijne ribstof.
Ik zag zo’n jas daarnet op Tiktok voorbij komen bij iemand (huisjeingroningen heet ze, laatste filmpje). Zij heeft hem bij Zeeman gekocht, maar ik weet niet of dat degene is die jij zoekt. Die heeft geen stiksels op de ellebogen bijv
Nee helaas het was echt met een dik stiksel van iets sierlijks op de ellebogen.
Meer zoiets?
Het model wel, maar kleur was meer goud/bruin. Deze lijkt meer oranje. Ik vond het echt een typische scotch & soda jack, maar niet gevonden online.