Ze zitten ook erg lekker!
Ik zoek wide leg jeans (beetje high rise) die mooi strak om je billen blijven zitten. En niet uitlopen, zoals mijn dure broeken van Leviās toch wel doen. Met wat stretch erin. Ik zie bij anderen dat het kan. Welk merk & model moet ik hebben?
Heb je een bepaald budget?
100 euro, max. Zoiets.
Ik heb een hele mooie van even&odd ( zalando).
Ik heb een hele mooie van de C&A (ja echt). Die is helaas niet meer leverbaar maar volgens mij hebben ze wel vergelijkbare modellen
Mijn ervaring is dat met stretch ze altijd wel een beetje uitlopen⦠ik heb er eentje van de Zara (oude collectie) zonder stretch die mooi hoog zit en strak bij de billen. Nadeel van zonder stretch is wel dat het echt een āstaābroek is en met de hele dag zitten hij schuurt bij mān dijen dus echt een broek voor een feestje oid
Ja, C&A heeft vaak verrassend goede jeans! Ik heb ook een fijne van COS @flyingbutter , maar die heeft geen stretch. Die is ook al wel een paar jaar oud, mar ze hebben volgens mij wel vergelijkbare modellen ook nu
Thanks, heb er hier eentje besteld.
Ik zoek de American Cookies uit mān profielfoto. Dit is echt al 15 jaar mān terugkerende craving maar de HEMAās in mijn buurt verkopen ze niet meer. Ik ben vooral op zoek naar de witte chocola.
Of ik moet online een diepvriesdoos met 100 van die units kopen, maar daar heb ik geen ruimte voor in mān vriezer en dan eet ik mezelf denk ik dood.
Zo te zien is hema in samenwerking met de bakerij BACU
Hierbij zijn ook albert heijn en de jubo aamgesloten, grote kans dat de american cookies van hun hetzelfde zullen zijn. Uit ervaring komen ze allemaal gewoon uit de vriezer en worden ze in de winkel afgebakken
Ah ik heb nog nooit witte chocolade/framboos koekjes bij die winkels gezien
is het echt framboos? Enige wat ik kon vinden was cranberry namelijk. Heb je misschien een scherpere foto van de verpakking?
Hahaha ik vind het zo leuk dat je helpt zoeken, dank! Voel me een soort detective.
Dit is de oude verpakking, maar daar kan ik geen scherpere foto van vinden. Het is echt framboos, er zitten rozerode puntjes in, en juist de frambozenpitjes en dat zoetzure maakt deze koekjes echt onvervangbaar. Ze zijn ook superzacht.
Ze verkopen ze blijkbaar bij de Sligro in bulk, ze hebben ze ooit bij de Subway en de McDonalds ook gehad.
Edit: ze hebben ze bij de McDonalds nog! Nu aan het overwegen om mijn boycot te pauzeren.
Ik herinner me deze ook! Het is idd 100% met framboos. Dit werd destijds geleverd door Lekkerland, misschien heb je daar nog wat aan?
Help! Ik zoek het nummer rond 31:40 in deze video.
Niet op de link klikken als je de uitslag van widm nog niet weet.
Hahahaha oeps
De mcdonalds heeft ook witte choc framboos cookies!
Edit: oh sorry dat zei je zelf ook al