Het 'help ik zoek'-topic

Oh haha nee dat boeit mij niks eigenlijk. Maar ik zal Decatlon onthouden voor een volgende keer!

4 likes

Ze hadden dit altijd bij Monki maar ik kwam er pas achter dat dat niet meer bestaat en nu bij Weekday hoort. Daar hebben ze misschien wel iets in die richting maar niet zo uitgebreid als eerst bij Monki.

2 likes

Ja superlame, ik wilde idd lage frilly sokjes van Monki aanraden die ik zelf ook in mijn loafers draag. Maar die hebben ze dus ook niet meer :clown_face:

1 like

Zeeman heeft veel van dit soort sokken!

6 likes

Heb ook wel eens glittersokken gevonden bij Sostrene grene en flying tiger. Als je meer geld wil uitgeven: beck sondergaard heeft ze volgens mij ook nog steeds

3 likes

ASOS heeft er ook altijd veel in de collectie!

1 like

Bij Normal zie ik ze ook regelmatig!

2 likes

Calzedonia!

2 likes

Ik zoek een mooie werktas die ik mee kan nemen naar kantoor enzo. Ik wil graag een laptopvak, een vakje voor mijn waterfles aan de binnenkant van de tas en nog genoeg ruimte voor mijn lader, lunch, snacks, etc. Dus niet een hele platte laptoptas, want daar past niet al mijn zooi in haha. Ik dacht aan max 100/120eu

1 like

Ik zag toevallig gister deze in een ad op tiktok

2 likes

Ik heb deze maar vind het vak voor laptop erg klein. Mijn ipad past er in natuurlijk maar laptop niet. Verder wel fijne vakjes aan de binnenkant en ook voor een smalle fles. Maar de schouderbanden zijn niet verstelbaar. Ja ze kunnen langer en korter maar voor mij zouden ze nog korter moeten, heb bij alle rugzakken dat kunnen aanpassen behalve bij deze. Zou het dus passen in de winkel ipv online kopen. Wel heel tevreden over alle vakjes♡

2 likes

Nou wat chill meteen een review!

2 likes

Ik heb er een van dit merk en vergelijkbaar model. Ik ben heel tevreden en mijn laptop past er makkelijk in.

1 like

Bedankt voor de tips en review! Ik zie dat ik ben vergeten erbij te zeggen dat ik meer op zoek ben naar een schoudertas, geen rugtas. Heb wel getwijfeld over een rugtas, maar ik heb er al één die op zich prima is (wel een beetje lelijk). Maar ik heb als nog wat aan de tips, want ik wil op termijn ook wel die lelijke rugtas vervangen.

De tas hierboven gelinkt wordt kun je dragen als schoudertas en als rugtas, daarom had ik hem juist naar je gestuurd!

1 like

Er is ook een werktassen topic, daar al eens doorheen gescrolld?

Bij zeeman! En als je geen al te grote schoenmaat hebt kan je ook altijd bij kindersokken kijken, dan heeft bv h&m ook wat opties vaak.

1 like

Ik heb hem hier al een paar keer getipt, maar ik vind de Kipling Superworker heel praktisch.

3 likes

Nee shit, ik had nog de zoekfunctie gebruikt om te kijken of er al een topic voor was. Niet goed gezocht dus :sweat_smile:

1 like

Deze bril van de new yorker. Ik draag hem dag en nacht en in voor en tegenspoed. Ik kan echt niet zonder maar hij is zo erg aan vervanging toe. Hij staat niet op vinted. Misschien heeft iemand van jullie hem?!

2 likes