Het 'help ik zoek'-topic

Hoi allemaal. Ik zoek vergelijkbare jurkjes zoals deze van H&M, het gaat mij met name om het model en niet zozeer om vergelijkbare prints; langere, luchtige mouwen, elastiek/nadruk op de taille en wijduitlopend aan de onderkant. Heeft iemand nog tips? Alvast bedankt!

Ja meerdere verticale dikke strepen op de zool maar thnx voor meedenken

Oh sorry, zat ook half te lezen blijkbaar. Verticale strepen, niet horizontaal. ik vind ze dan alleen van off white

Heb je een link?

https://www.nakedcph.com/converse-converse-x-off-white-chuck-70-hi/p/7148

Even zoekrn waar de offwhite link is gebleven…

De zool lijkt hier zeker op, maar ze waren laag en van Tom.my

Heeft iemand deze toevallig nog in de winkels zien hangen? Hij is online al helemaal uitverkocht helaas.

Wie o wie…
Kent er een redelijk goede kunstenaar die een portret kan maken van een foto zoals onderstaand

En wat dat dan ongeveer zou kosten?

Mango (via Asos)

Stradivarius (via Asos)

Die Mango komt er best dichtbij volgens mij.

1 like

Ik ben op zoek naar dit kussen van de Kwantum. Hij is online uitverkocht en ze kunnen me niet vertellen bij welk filiaal die nog op voorraad is. Iemand hem ergens gezien?

Ik ben op zoek naar een strakke lang zwarte rok met een split (het liefst twee aan de zijkant). Ik had er zo een maar die is kapot en helaas niet meer te koop. Ik kan alleen nergens iets soortgelijks meer vinden

Boohoo?

1 like

Volgens mij zag ik er een bij My Jewellery, wel een rib stofje volgens mij.

1 like

Weet iemand waar je in de stad (Utrecht) van die pols, knie en elleboogbeschermers kan kopen voor het skaten?

Ik ben op zoek naar een donkergroene panty, liever niet te duur :see_no_evil:

Decathlon, maar dat zit natuurlijk niet in t centrum (weet niet of dat een vereiste was).

1 like

Thanks! Was wel een vereiste, maar op zich kan ik ook wel naar Leidsche Rijn fietsen dus top.

1 like

Ik zoek een picknickkleed dat wasbaar is in de wasmachine, met een waterdichte onderlaag. Iemand een idee?

Weet iemand waar dit rokje van is?

Iemand tips voor betaalbare maar toch degelijke tuinmeubelen?