Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek deze blouse in 36 of 38. Iemand toevallig? :slight_smile:

Add images

Ik zoek leuke gebaksbordjes! En een leuke theedoos waar geen ‘tea’ op staat. Iemand suggesties?

Theedoos: Hema (doorzichtig) of hout Dille & Kamille.

Een mooie kimono om als badjas te gebruimen, satijn of katoenen stof zonder een drukke print, kant aan de mouwen vind ik onhandig.

Weet iemand waar ik een dergelijke broek (liefst dit pakje) kan vinden? Deze is van vorig jaar van de Berschka

Ik was tijdje terug op de sample sale van Colourful Rebel en daar hingen soortgelijke broeken, misschien online nog te vinden? Was volgens mij geen bijpassende top bij though…

1 like

Dankje! Heb inmiddels een mooie gevonden bij forever21

Weet iemand waar ik zo’n oversized roze overhemd vind? Zara heeft een mooie maar die is heel kort van voor.

Dankje! Helaas niet online :pensive:

Ik zoek Tomm.y H witte schoenen a la convers. maar dan met zwarte verticale dikke strepen op de hele zool…wie kent deze? Kan ze online nergens vinden

? Of bedoel je met meerdere strepen?

Hoi allemaal. Ik zoek vergelijkbare jurkjes zoals deze van H&M, het gaat mij met name om het model en niet zozeer om vergelijkbare prints; langere, luchtige mouwen, elastiek/nadruk op de taille en wijduitlopend aan de onderkant. Heeft iemand nog tips? Alvast bedankt!

Ja meerdere verticale dikke strepen op de zool maar thnx voor meedenken

Oh sorry, zat ook half te lezen blijkbaar. Verticale strepen, niet horizontaal. ik vind ze dan alleen van off white

Heb je een link?

https://www.nakedcph.com/converse-converse-x-off-white-chuck-70-hi/p/7148

Even zoekrn waar de offwhite link is gebleven…

De zool lijkt hier zeker op, maar ze waren laag en van Tom.my

Heeft iemand deze toevallig nog in de winkels zien hangen? Hij is online al helemaal uitverkocht helaas.

Wie o wie…
Kent er een redelijk goede kunstenaar die een portret kan maken van een foto zoals onderstaand


En wat dat dan ongeveer zou kosten?

Mango (via Asos)

Stradivarius (via Asos)

Die Mango komt er best dichtbij volgens mij.

1 like